Gå til innhold

Hemoroider :/

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt hemoroider i 20 år. Aldri gjort noe med det. Nå er det grusomt vondt. Jeg blør fra endetarmen hver gang jeg går på do å bæsjer. Blodet er rødt, men mørkt. De siste tre dagene, så har jeg hatt så vondt, og jeg kjenner det fra navlen og nedover beina. Har aldri før hatt så vondt pga hemoroider. Noen som vet hva dette kommer av? Noen som har samme plager som meg? Kjenner jeg er veldig redd for at det er andre ting enn hemoroider som plager meg. Har også vondt i ryggen, der som jeg fikk epidural sprøyte under fødsel i fjor. Kan det være en sammenheng? Jeg er litt redd nå. Redd for kreft i endetarmen :( 

Anonymkode: 4abe7...a6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde villet spørre legen om dette, sånn at du får riktig type krem/ stikkpiller for å behandle det. Smerten fra navlen til bena kan jo være noe helt annet? Hadde tatt en skikkelig prat med legen jeg, mest sannsynlig kommer du ut igjen fra legekontoret lettet og glad, fri for bekymringer😊

Anonymkode: 62fd8...7fc

Skrevet

Er også veldig plaget, men legen sa at de ikke kunne fjernes :// ingenting fungerer på meg lenger, så konstant ubehag

Anonymkode: a31ea...f37

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Er også veldig plaget, men legen sa at de ikke kunne fjernes :// ingenting fungerer på meg lenger, så konstant ubehag

Hemoroider kan selvfølgelig fjernes. Men de fleste får tilbakefall. Snakk med fastlegen og spør om henvisning til sykehuset for vurdering hos kirurg

Anonymkode: 83cfb...f4e

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hemoroider kan selvfølgelig fjernes. Men de fleste får tilbakefall. Snakk med fastlegen og spør om henvisning til sykehuset for vurdering hos kirurg

Anonymkode: 83cfb...f4e

Jeg fikk avslag ettersom de lå «feil til».. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...