Gå til innhold

Menn uten skjegg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 hours ago, AnonymBruker said:

Ha ha, mye aggresjon her;) Nei, jeg er ikke interessert i barn, men jeg synes faktisk ikke det å være pen er uforenlig med å være maskulin. Skjegg gjør pene menn mindre pene, men det kan gjøre også stygge menn mindre stygge. Kall det gjerne maskulint, jeg synes andre betegnelser treffer bedre, men jeg skal la det ligge her:))

Anonymkode: 0eebd...c13

Her er det jo du som har aggression og problemer?! Som sammenligner hår og sminke?! Hår er naturlig og sminke er unaturlig skjønner du ikke hvor dum du virker når du mener at skjegg er det samme som sminke?

Du kjenner Heller ikke alle menn så da kan du Heller ikke skrive at "Alle" menn med skjegg har skvankete ansikt og uren hud. Du har fordommer og tror det men det stemmer ikke. Bra vi har forskjellige meninger min mann har selv jobbet som modell, og han har skjegg Fordi det er det han liker. og jeg synes det er utrolig sexy. det betyr ikke at han er stygg (bare Fordi han har skjegg)  han er verdens kjekkeste og alle kvinners drømme mann. Du virker utrolig dum rett og slett.  Beklager men that's the truth. Men du har sikkert ikke hår på hodet ditt og dater sikkert menn uten hår du da? siden det er kanuflerende? og at alle som har hår på kroppen er stygge? :ironi:

Anonymkode: e794b...793

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 hours ago, AnonymBruker said:

😂🤣🥴 Avsporing much?

Anonymkode: 0eebd...c13

Kom fra rett kjeft I grunn? Det var jo du som startet med avsporing om at skjegg er det samme som sminke og at alle som har skjegg er stygge🙄😏😌 fei over egen dør du. Tror du egenklig bare er et troll som ønsker og provosere og spre kvalme. Flaut kan du skrive med brukernavn slik at jeg kan blokkere deg? 

Anonymkode: e794b...793

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Tror du egenklig bare er et troll som ønsker og provosere og spre kvalme. Flaut kan du skrive med brukernavn slik at jeg kan blokkere deg? 

Hilsen mann med skjegg (og litt svak hake?)

Anonymkode: 0eebd...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
AnonymBruker skrev (På 7.9.2021 den 23.50):

Det er bare stygge menn som ikke har skjegg. 

Anonymkode: e794b...793

Bullshitt

Anonymkode: c5285...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg lot skjegget vokse, doblet antall matcher seg på tinder. Har inntrykk av at de fleste damer foretrekker menn med skjegg.

Dette med at skjegget skal skjule en skavank/kompleks er en gammel floskel.

Anonymkode: a11ae...a64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke fan av langt skjegg. Men bortsett fra det bryr jeg meg null om han har skjegg eller ikke. Men tror jeg liker menn best uten. Liker litt bart uten skjegg, vet ikke hvorfor det er sexy.

Anonymkode: 6793c...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke gro skjegg, tør ikke prøve meg på jenter, føler meg som en for dårlig mann

Anonymkode: 13ba7...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best uten skjegg.

Anonymkode: 6793c...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2021 den 16.28):

Kunne dere datet en sånn en?

 

Anonymkode: 72888...800

Altså en kvinne? 

Anonymkode: 7dc21...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer liker skjegg, men hva med ulempene med mye hårvekst? Rygg som en apekatt og hårete ræv.

Anonymkode: 0eb03...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...