Gå til innhold

Kutte alkohol - når kom endringene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har i koronatiden med hjemmekontor drukket ALT for mye, vi snakker 1 flaske vin hver dag og enda mer i helgene. Helt vilt hvor fort det sporet av…

Nå er jeg klar for å kutte alkohol til et minimum, kun litt vin i sosiale settinger. Er nå på dag 3 uten og føler meg supermotivert. Sover allerede bedre og er klarer i hodet .

Jeg har lagt på meg hele 15kg siste 1,5året…Disse skal av! 
Så til dere av dere som har vært i samme situasjon. Når begynte dere se endringer på utseende? Gikk vekten raskt av? Jeg spiser sunt og ligger i snitt på 13-1400 kalorier om dagen. Er 166 og 82kg.
Ble huden penere? 
Mindre oppblåst? Humøret bedre?
Når kjente dere på alle fordelene med å slutte være alkis..??

Setter pris på alle svar☺️

Anonymkode: ce2e5...9ba

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fysisk sett kjenner jeg meg bedre bare etter noen dager. Nå er jeg på kjøret selv akkurat nå, så ser jo sliten og pløsete ut i ansiktet og har lagt litt på meg. Drukket hver dag i to uker tror jeg. 

Veldig bra du vil gjøre denne endringen. :)

• Liker 1
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (2 minutter siden):

Fysisk sett kjenner jeg meg bedre bare etter noen dager. Nå er jeg på kjøret selv akkurat nå, så ser jo sliten og pløsete ut i ansiktet og har lagt litt på meg. Drukket hver dag i to uker tror jeg. 

Veldig bra du vil gjøre denne endringen. :)

Takk for svar:-) 

Jammen ikke lett dette…håper du henter deg inn igjen. 
Jeg har kanskje litt urealistiske forhåpninger, for håper vekten raser av og at jeg blir penere igjen raskt🙈

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk for svar:-) 

Jammen ikke lett dette…håper du henter deg inn igjen. 
Jeg har kanskje litt urealistiske forhåpninger, for håper vekten raser av og at jeg blir penere igjen raskt🙈

Om den raser av kommer jo helt an på. Hvis du begynner å bruke mat som substitutt så vil jo ikke vekten rikke seg, men ut fra hva du skriver så skulle det gå seg fort til. Du kan klare det på et år. Eller du kan klare det raskere, det gjorde jeg selv, men jeg spiste for lite egentlig. Hadde i hvert fall gått opp 30 kg pga alkohol, men også skikkelig overspising. Så det var egentlig veldig lett å gå ned i vekt. Brukte periodisk faste. 

Endret av Purple_Pixiedust

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...