Gå til innhold

desperat


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er singel og veldig lei av det. Prøver å treffe den rette men er vist ikke så lett.

Har datet minst ti stykker det siste året. :sjenert: er vel det man kan kalle desperat og det er nok ikke det beste.

Det har ført til at jeg nå har en ekselsker som vil treffe meg mer men jeg ikke,, En Venn/elsker jeg treffer flere ganger i uka, en jeg dater som er interessert i meg, men ikke jeg i han og var på en ny date i går med en ny jeg likte veldig godt men usikker på hva han mener om meg. :forvirret:

Er litt fortvilet. Burde jo egentlig heller bare trives som singel og ta ting som det kommer. Ikke lete desperat etter den rette. Han dukker jo som oftest opp når man minst venter det, men så kommer dager da jeg føler meg ensom og har behov for kroppskontakt og nærhet.

Er det flere av dere som har det litt på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjett om... Begynner bli skikkelig lei av all energi jeg bruker på menn. Vil ikke være desperat men... :roll:

Har flere som vil ha meg, men jeg ikke dem... Og de jeg vil ha,vil ikke ha meg! :sur:

Nå har jeg bestemt meg for å legge menn på hylla, og heller konsentrere meg om andre ting. Og det dummeste er å ha elskere som man ikke føler noe for. Det går bare utover selvrespekten...

Skikkelig slitsomt å være jente og tredveognoe... Heldigvis har jeg to barn, jeg kan bruke enegien min på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om... Begynner bli skikkelig lei av all energi jeg bruker på menn. Vil ikke være desperat men... :roll:

Har flere som vil ha meg, men jeg ikke dem... Og de jeg vil ha,vil ikke ha meg! :sur:

Nå har jeg bestemt meg for å legge menn på hylla, og heller konsentrere meg om andre ting. Og det dummeste er å ha elskere som man ikke føler noe for.  Det går bare utover selvrespekten...

Skikkelig slitsomt å være jente og tredveognoe... Heldigvis har jeg to barn, jeg kan bruke enegien min på! :)

Enig! Her går vi og ser lekre ut og hyggelige er vi også - og vi anstrenger oss, prøver og tar initiativ. Men det kommer ikke mye bra ut av dette på grunn av tiltaksløse, late, passive, usikre, vinglete, ubestemte, uselvstendige og bondete tafatte menn i dette kalde grå landet som behøver sol på mer enn ett sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...