Gå til innhold

Trene på engelsk. men med hvem?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei.

dette er kanskje litt kleint! men hvem bryr seg vel om det! 

Jeg er dårlig i engelsk. det er sant. Jeg kan lese engelsk veldig godt, men det er den muntlige delen som rett og slett er litt flaut. 

Finnes det noen gode råd? hvordan kan jeg bli bedre når jeg ikke har engelsk-snakkende venner? 

Jeg vet jo løsningen ligger i å snakke mer. men med hvem? 

Anonymkode: c10bc...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mengdetrening som gjelder om du vil trene på muntlig engelsk. Jeg skaffet meg rett og slett noen engelskspråklige venner på internett som jeg hadde Zoom-møter med. Tok opp engelsk for et par år siden og fikk 6 på muntlig eksamen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (3 minutter siden):

Mengdetrening som gjelder om du vil trene på muntlig engelsk. Jeg skaffet meg rett og slett noen engelskspråklige venner på internett som jeg hadde Zoom-møter med. Tok opp engelsk for et par år siden og fikk 6 på muntlig eksamen :) 

ja. Jeg hadde faktisk det i tankene. men jeg er ikke på noen plattform hvor det faller seg naturlig å få venner på internett. var det gjennom dataspill? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På biblioteket der jeg bor er det ukentlige treff der folk som vil lære norsk spiller språkspill med norsktalende. Bør være et fint sted å finne seg språkvenner.

Anonymkode: 5a3d7...2fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnBanan skrev (4 timer siden):

ja. Jeg hadde faktisk det i tankene. men jeg er ikke på noen plattform hvor det faller seg naturlig å få venner på internett. var det gjennom dataspill? 

Lurer på om jeg faktisk brukte Tinder 😅 Men var selvfølgelig ærlig om hva jeg var ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...