Mt3 Skrevet 8. september 2021 #21 Skrevet 8. september 2021 Syvsoveren skrev (4 timer siden): Hehe, mange som synes konfirmasjon er en stor og viktig dag, meg selv inkludert. Helt rett det du sier. Jeg vil bare ikke kreve for mye. Dessuten er jeg ikke profesjonell, noe en fotograf og maler mest sannsynlig er. Jeg har tenkt 150kr timen. Om du har tenkt 150kr timen så legger du frem et prisforslag der du har regnet 200kr timen + det materialet du har brukt, så om de da synes dette blir voldsomt dyrt kan du slå av 1000kr uten at du går under det du tenkte. Du har jo digitalisert masse materiale som de kan ha glede av til andre familie anledninger senere, så det vil jo ikke kun gjelde denne konfirmasjonen. De vil jo lettere kunne få laget presentasjoner/videosnutter til bursdager, bryllup, konfirmasjoner til yngre barn....
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #22 Skrevet 8. september 2021 Har du eget laget deg et eget firma til dette? Har du satt deg inn i reglene for skatt og slikt siden du nå begynner å gjøre dette som en betalt tjeneste? Bare lurt å være litt ops på dette om det er noe du har tenkt å drive med. Kan gå på en skikkelig smell Anonymkode: a8278...74c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå