AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Hei! Jeg har flyttet for meg selv i en alder av 30, så det var kanskje på tide. Jeg har tidligere bodd 3 år med en partner men det forholdet er over og jeg er derfor alene i en ny leilighet. Det går litt opp og ned, men jeg lider av alvorlig angst. Jeg har også mange andre lidelser, men det er kanskje ikke så viktig å nevne i dette tilfelle. Jeg er bare så utrolig redd for å være alene. Jeg er redd for mine egne tanker og mitt eget hode. Jeg har selvfølgelig fått hjelp tidligere, men det er ikke mye å gjøre. Det at jeg er alene gjør meg så stressa. Jeg er redd det skal klikke og jeg lider av panikklidelse, noe som ikke gjør ting bedre. Noen som har noen tips, eller er i en lignende situasjon? Takker og bukker på forhånd. Anonymkode: f2688...c06
Sunstone Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 Noen du kan ringe hvis det blir ille? Går du til psykolog? I så fall, få hjelp og teknikker av psykolog til å håndtere det. Pusteøvelser, selvhjelpsbøker osv. Finne noe du kan fokusere på og roe deg ned med. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 Sunstone skrev (10 minutter siden): Noen du kan ringe hvis det blir ille? Går du til psykolog? I så fall, få hjelp og teknikker av psykolog til å håndtere det. Pusteøvelser, selvhjelpsbøker osv. Finne noe du kan fokusere på og roe deg ned med. Jeg har mamma og pappa i næheten, men prøver å klare meg selv. Vet ikke hva jeg er redd for heller. Alt og ikke no egentlig. Sånn er det å leve med angst. Anonymkode: f2688...c06
Sunstone Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har mamma og pappa i næheten, men prøver å klare meg selv. Vet ikke hva jeg er redd for heller. Alt og ikke no egentlig. Sånn er det å leve med angst. Anonymkode: f2688...c06 Er ingen skam og ringe de hvis det blir ille. Har angst selv, og vet hvordan det er.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #5 Skrevet 7. september 2021 Hvis du er stabil nok til det, vil jeg anbefale deg å skaffe deg et kjæledyr. Det har hjulpet meg veldig på angsten, både at jeg slipper å være alene og at jeg blir mer vant til lydene som dyrene lager, og derfor ikke blir redd av hver eneste "uforklarlig" lyd jeg hører. Kanin eller katt tror jeg kan være et fint dyr. Anonymkode: 3a652...0a3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #6 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du er stabil nok til det, vil jeg anbefale deg å skaffe deg et kjæledyr. Det har hjulpet meg veldig på angsten, både at jeg slipper å være alene og at jeg blir mer vant til lydene som dyrene lager, og derfor ikke blir redd av hver eneste "uforklarlig" lyd jeg hører. Kanin eller katt tror jeg kan være et fint dyr. Anonymkode: 3a652...0a3 Hei! Jeg har både hund og katt. Hentet valp for ca. 3 uker siden, også har jeg en ragdoll fra før av(katt). Anonymkode: f2688...c06
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå