AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Er det normalt at man mister matlyst på antidepressiva? Jeg bruker cipralex. Jeg eier ingen matlyst og kjenner heller ikke om jeg er sulten eller ikke. Er det flere som har hatt det slik? Anonymkode: 81bae...22f
Lea Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 (endret) Ja. Noen får økt matlyst mens andre får mindre matlyst av antidepressiva.🙂 Jeg har hatt begge deler. Endret 6. september 2021 av Lea
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 Lea skrev (2 minutter siden): Ja. Noen får økt matlyst mens andre får mindre matlyst av antidepressiva.🙂 Jeg har hatt begge deler. Er det permanent at man får nedsatt matlyst? Så lenge man går på pillene liksom? Anonymkode: 81bae...22f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 Jeg ble dritfeit av Cipralex. Skulle ønske jeg mista matlysta da jeg gikk på dem. Jeg vil tro endra matlyst står oppført som bivirkning i pakningsvedlegget. Anonymkode: c58b1...48d
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #5 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ble dritfeit av Cipralex. Skulle ønske jeg mista matlysta da jeg gikk på dem. Jeg vil tro endra matlyst står oppført som bivirkning i pakningsvedlegget. Anonymkode: c58b1...48d Jeg har gått ned mye.. spiser med tvang nå Anonymkode: 81bae...22f
Mux Skrevet 6. september 2021 #6 Skrevet 6. september 2021 Spiste nesten ikke de 6 første ukene. Nå har det gått seg til, men har fremdeles perioder på et par uker innimellom hvor jeg ikke føler sult
Lea Skrevet 6. september 2021 #7 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det permanent at man får nedsatt matlyst? Så lenge man går på pillene liksom? Anonymkode: 81bae...22f Hos meg så varte det bare en kort stund med liten matlyst. Mens med økt matlyst har vart mye lengre. Dessverre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå