Gå til innhold

Korte personer

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg er 170 cm høy og kjenner en mann som er 167 cm høy.. han er ørelitegrann lavere enn meg, men nok til at det synes.

Bør det telle i et eventuelt parforhold? Ser det teit ut? Vil noen reagere på sånt?

Nei selvfølgelig ikke. Om noen reagerer så be dem dra til "##""#¤&

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heh det er lett å si....

jeg er selv høy (nærmere 180) og har hatt forhold til to gutter som har vært litt lavere (bare noen få cm). Håper neste kjæreste blir en lang stake av en mann, så jeg kan gå i sko med hæler høyere enn 1 cm, og en mann jeg kan slå armene rundt uten å føle meg som en storesøster, og se OPP på ham.

Skrevet
Heh det er lett å si....

jeg er selv høy (nærmere 180) og har hatt forhold til to gutter som har vært litt lavere (bare noen få cm). Håper neste kjæreste blir en lang stake av en mann, så jeg kan gå i sko med hæler høyere enn 1 cm, og en mann jeg kan slå armene rundt uten å føle meg som en storesøster, og se OPP på ham.

Hvorfor er det så viktig for dere jenter å se opp på mannen deres?

Skrevet
Hvorfor er det så viktig for dere jenter å se opp på mannen deres?

For meg er det viktig å ikke føle meg som den sterkeste alltid. Jeg er ganske selvstendig og individualistisk av meg til vanlig, men har litt behov for av og til å være den som blir tatt vare på av en "stor sterk mann" når jeg er i et forhold. For å sette det litt på spissen!

Jeg føler meg altså litt som en storesøster når jeg må se ned på ham jeg går ved siden av.

Gikk (neten ubevisst) og krummet ruggen litt for å nå ned til mine to siste kjæresters nivå i flere år. Og nå vil jeg rette opp ryggen og strekke nakken - og til og med bli løftet opp :overrasket: (går det an å finne så høye menn) neste gang jeg kysser en mann !! :sur:

Jeg vil slippe å være den som må komme og hjelpe til når noe skal hentes fra den øverste hylla...

Men det er maaaange jenter som ikke har problemer med dette, altså! Det er sikkert bare jeg som er rar ;)

Skrevet
Heh det er lett å si....

Nå vet jeg ikke hvordan det er med deg, men når jeg forelsker meg er mine siste bekymringer hvilke sko jeg kan og ikke kan gå i for å ikke bli høyere enn mannen.(1,83 selv) ;) , men nå har jeg heller ikke noe behov for å se OPP på ham.

Skrevet
Nå vet jeg ikke hvordan det er med deg, men når jeg forelsker meg er mine siste bekymringer hvilke sko jeg kan og ikke kan gå i for å ikke bli høyere enn mannen.(1,83 selv) ;) , men nå har jeg heller ikke noe behov for å se OPP på ham.

:)

Neida, jeg lar det ikke komme i veien, som jeg skrev har mine to siste kjærester vært lavere. Men det hadde vært deilig å opplevd en HØY mann en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...