AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Hei, jeg er i den situasjonen at jeg skal ta medisinsk abort om litt over 1 uke (ønsker ikke diskusjon rundt dette valget). Jeg har time for dose 2 Pfizer imorgen. Sykehuset sa at det burde gå fint, men samtidig blir jeg usikker. Hva synes dere jeg burde gjøre? Anonymkode: 38a3a...eeb
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 Det har da ingenting å si. Ta vaksinen. Anonymkode: 7fe14...7ed 6
Forumbruker1 Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 Fantastisk at du kommer inn hit og spør fremmende folk på et forum. Sykehuset med kompetente leger skal du ikke høre på, mye tryggere med informasjon fra AnonymBruker 😅👍 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #5 Skrevet 6. september 2021 Forumbruker1 skrev (5 minutter siden): Fantastisk at du kommer inn hit og spør fremmende folk på et forum. Sykehuset med kompetente leger skal du ikke høre på, mye tryggere med informasjon fra AnonymBruker 😅👍 Takk for kjempenyttig innlegg Anonymkode: 38a3a...eeb 1
GammelKaktus Skrevet 6. september 2021 #6 Skrevet 6. september 2021 Ser ikke for meg at det betyr noe når du skal ta abort, det går nok bra. Hadde tatt både aborten og vaksinen uten noen betenkeligheter. 2
boblevann Skrevet 6. september 2021 #7 Skrevet 6. september 2021 Du hører på sykehuset, og ikke randoms på et anonymt internettforum.
Mezzosoprena Skrevet 6. september 2021 #8 Skrevet 6. september 2021 Det er vel usikkerheten rundt eventuelle skader på fosteret som gjør at man skal være forsiktig med vaksinen når man er gravid, siden du likevel skal ta abort vil jo ikke dette spille noen rolle. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå