Gå til innhold

Til dere med herpes nedentil.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk påvist herpes type 1 både i svelget og nedentil ca en uke etter smitte .Veldig vondt, og fikk Valtrex og tenkte ta dette medgang ved nye utbrudd. Jeg tror jeg har fått ett nytt ett nå. Og det er bare noen uker siden sist jeg var ferdig med første utbruddet.🙄 Hvor ofte har du utbrudd?Hjelper Valtrex godt på starten at det går tilbake veldig fort ? Glad for alle erfaringer🥲 takk💛

Anonymkode: b7d87...12f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har heldigvis bare hatt utbrudd en gang. Du har helt rett, det var jævlig vondt. Har anti-viralt liggende, men ikke hatt behov for å ta det.

Skrevet

Ble smittet av hsv1 nedentil for over 20 år siden og hadde et gigantisk utbrudd da. Tenkte at nå er sexlivet ruined. Men- har heldigvis hatt lite utbrudd opp gjennom åra. Kanskje en og annen enslig "kvise" ifm mensen, men sjeldent. Har lest at om du har stort og vondt utbrudd i starten så får man lite senere, til trøst.. Har ingen erfaring med Valtrex for har ikke trengt dt.

Anonymkode: a330c...e88

• Liker 1
Skrevet

Hadde utbrudd hyppigere i starten, og så har det blitt sjeldnere og sjeldnere, samt mindre og mer kortvarig med tiden :)

Anonymkode: 0958b...f01

• Liker 2
Skrevet

Hadde bare ett utbrudd. Det var veldig vondt og jeg var bare 16 år. Nå er jeg 30 så tenker ikke på det lenger.

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Hei☺️Ta valtrex med en gang di merker det kommer, det korter ned utbruddet. Jeg bruker også krem for herpes på blemmen.

Skrevet

Hatt fem utbrudd siden smitte for et år aiden. Ble til slutt satt på Valtrex forebyggende, det hjalp - ingen utbrudd siden, men tar en pille om dagen. 

Anonymkode: 33859...492

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...