AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Skal være i Oslo til 10:30 i dag. Kan ta en buss herfra 09:21 som etter planen skal være i byen 09:51. Da har jeg vanligvis god tid til å komme meg frem til dit jeg skal. Er det optimistisk av meg nå som det er mye trafikk på E18 om dagen. Bør jeg satse på bussen som går 1 time før? Eller har køen begynt å dabbe av i halv ti tiden? Anonymkode: fcc0f...81c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 Google Maps gir en oversikt over tett trafikk i sanntid. Anonymkode: f02cc...8dd
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Google Maps gir en oversikt over tett trafikk i sanntid. Anonymkode: f02cc...8dd Det er jeg klar over, men får ikke sjekket fremtiden vet du😅 Vet ikke om de har noe statistikk på det. Det kunne jo vært nyttig. Anonymkode: fcc0f...81c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 Best å ta bussen hvis du kan. Tror jeg hadde blitt gal av å kjøre bil på Drammensveien. Anonymkode: e83c9...0b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå