Gå til innhold

1,68 høyt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er jente og 1,68 høy. Har alltid følt meg så høy, men er jeg egentlig det? Selv syns jeg jenter over 1.70 er høye.

Anonymkode: bdc72...5c5

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 1.74/75 og føler meg akkurat passe høy. 

Kunne aldri tenkt meg å være lavere.

Anonymkode: ade2a...f18

• Liker 2
Skrevet

Du er ikke spesielt høy, men ganske normal 

Anonymkode: 7cb17...ddd

• Liker 5
Skrevet

Det er fint å være høy. Da er man attraktiv. Men 168 er helt gjennomsnittlig høyde for kvinner. 

Anonymkode: e3502...7ca

• Liker 2
Skrevet

167 er snitthøyden i Norge, så nei - du høres helt gjennomsnittlig ut. Jeg er 170 og føler meg ikke særlig høy.

Anonymkode: 27305...279

• Liker 4
Skrevet

Jeg er 1.54 så du er jo høy i mine øyne.

Anonymkode: a41ba...858

Skrevet

jeg er samme høyde og menn synes det er høyt

Anonymkode: cefd6...c92

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er 172 så menn synes vel at jeg er den kjempen :fnise: Kommer vel snart i Guiness rekordbok 🙈

Anonymkode: e3502...7ca

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 168, og det er selvfølgelig ikke høyt. Jeg når ikke en gang opp til øverste hylle i kjøkkenskapet, så jeg må ha hjelp av noen høyere enn meg. 168 cm er vel snitthøyden for kvinner i Norge, så da sier det seg selv at man ikke er høy. At du føler deg så høy, handler enten om at du omgås veldig lave mennesker, eller at du har røyka noe :smoke:

Anonymkode: e8cfb...be9

• Liker 4
Skrevet

I mine øyne er man ikke høy som kvinne før man er 177-180. Du er helt gjennomsnittlig. 

Anonymkode: 8aa49...eac

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 178, du er lav i mine øyne 😄 

Anonymkode: acfe6...879

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 171 cm og syns jeg som oftest ser rett i øynene eller ned på andre kvinner, men hender så klart ofte at noen er høyere enn meg også. Betegner min egen høyde som et par cm over gjennomsnittet, noe det iallfall var for noen år siden. Vil ikke påstå at 168 cm er høyt eller lavt, men helt gjennomsnittlig når du er kvinne. 

Skrevet

Jeg er 169 og har alltid sett på meg selv som liten og spinkel. Foreldre og søsken er mellom 178 og 2 m og mannen er 195. De to eldste barna er lengre enn meg og den yngste mangler noen få cm på å være like høy. Opplevelsen av høy eller lav handler mye om hvem en har rundt seg.

Anonymkode: d3ab2...749

• Liker 2
Skrevet

Siden gjennomsnittshøyden er 167 for kvinner i Norge er du hverken lav eller høy, men veldig gjennomsnittlig. 

Anonymkode: fa460...c75

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er 1.54 så du er jo høy i mine øyne.

Anonymkode: a41ba...858

Er vel heller du som er lav?? Mener, hvis flesteparten av de rundt deg er høyere enn deg??

Anonymkode: 22047...133

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

At d er høyt med 168?? Hva slags menn er det? Menn på 165 da eller? Eller menn på 180 som Gjerne vil ha jenta en halv meter under seg??

Anonymkode: 22047...133

• Liker 2
Skrevet

Litt høyere enn snittet i Norge, men ganske gjennomsnittlig. I resten av verden er du nok høy 

Anonymkode: 27ffd...029

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...