Gå til innhold

Bryllupsfotograf


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi prøver å lande budsjett for bryllupet vårt, og ser derfor på forskjellige muligheter for fotograf. Vi er enige om at dette er en viktig investering for å forevige minnene, men er det virkelig ikke mulig å finne en god fotograf som kan ta bilder gjennom dagen til under 30K?? Noen som anbefaler noen gode i Oslo-området? Gjerne ikke det dyreste av det dyre, men noen som er seriøse og hvor man får mye for pengene? F.eks noen som ikke er «mest kjent»?

Anonymkode: 48ae1...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor må du ha fotograf der hele dagen da?  Likte du bildene av disse dyre fotografer? De er dyrt for en grunn.   Du vet de fleste av gjestene dine kommer til å begge filme og knipse med mobilene gjennom hele middagen og kvelden uansett.  Bruk en god, profesjonelle fotograf som tar bilder du forelsker deg i og ta pakken som passer i ditt budsjett.  At folk må ha en fotograf i 12 timer er hinsidige, men i hvert fall skal dere betale godt for det og.  

Anonymkode: 8203b...96d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du betaler ikke bare for selve fotograferingen, men timer med etterarbeid, moms og skatt. For ikke å snakke om at fotografen må ha dyrt utstyr og har brukt lang tid på å bli dyktig.. 

Anonymkode: 663b6...e25

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å sjekke ut skoler som har media og kommunikasjon og derav foto på plane. Er utrolig mange flinke studenter som tar oppdrag på si. Kan være de har noe opplegg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Loven sier at fotografer MÅ opplyse prisene på nettsiden- sann fotografer tar jeg ikke seriøs. 

Anonymkode: 8203b...96d

Det visste jeg faktisk ikke, har sett et par som ikke har prisen der, og at man må ta kontakt for å få vite. 🤔

Anonymkode: ecf51...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Anbefales absolutt ikke

Anonymkode: 0211d...7b3

Ble litt nyskjerrig, hvorfor ikke?

Anonymkode: 332f5...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.9.2021 den 14.26):

Ble litt nyskjerrig, hvorfor ikke?

Anonymkode: 332f5...559

Masete, ble ikke så fornøyd som jeg hadde ønsket. Kan være jeg som ikke var tydelig nok med hva vi ønsket. Uansett kjipt. Heldigvis var det mange bilder fra familie/venner

Anonymkode: 0211d...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Masete, ble ikke så fornøyd som jeg hadde ønsket. Kan være jeg som ikke var tydelig nok med hva vi ønsket. Uansett kjipt. Heldigvis var det mange bilder fra familie/venner

Anonymkode: 0211d...7b3

Så synd da! 😕

Viser bare at det er ikke pris som er viktigst TS, men snakk med fotografen og finn en som passer DEG og din smak! Se gjennom bildene nøye, og kanskje ta en forlovelses fotografering med den du vurderer så du kan se hvordan dere passer sammen før den store dagen!

Anonymkode: ecf51...aed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...