AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Del Skrevet 5. september 2021 For første gang etter årevis med skriving av kortere tekster er jeg i gang med et bokprosjekt som enn så lenge virker lovende. Med lovende menes: jeg har faktisk bikket 50 wordsider uten at jeg føler at jeg mister flyten. Jeg ble likevel akutt truffet av usikkerhet rundt om dette egentlig er liv laga. Er det noen her inne som har erfaring med å skrive bøker som har fått evaluert teksten underveis? Rett og slett en som kan fortelle meg om jeg er helt på ville veier eller om det er verdt å fortsette? Samboer, venner og familie er utelukket, da de rett og slett er for dårlig til å komme med konstruktive tilbakemeldinger. Jeg trenger noen som er ærlig, ikke noen som forteller meg at jeg er "flink". Hvor mye bør jeg regne med å betale for en gjennomlesning hvor målet er brennende ærlig tilbakemelding? Har googlet litt, men føler det er vanskelig å vite hva som er seriøst og hva jeg faktisk betaler for. Anonymkode: ee240...5f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Del Skrevet 9. oktober 2021 Ingen? Anonymkode: ee240...5f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå