AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Jeg leste en artikkel. Tror den var engelsk. Der sto det at det ikke er uvanlig av kvinner med AS blir "brukt" av beskjedne, innadvendte, usikre menn som "test-kjæreste", mens de finner noen bedre snart etterpå. Kan prøve å finne linken. Hva er dere erfaring? Anonymkode: ab53b...7f6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg leste en artikkel. Tror den var engelsk. Der sto det at det ikke er uvanlig av kvinner med AS blir "brukt" av beskjedne, innadvendte, usikre menn som "test-kjæreste", mens de finner noen bedre snart etterpå. Kan prøve å finne linken. Hva er dere erfaring? Anonymkode: ab53b...7f6 Jeg elsker hun jeg er sammen med. Absolutt ingen test-kjæreste. Anonymkode: fdcea...117 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 Det skulle så at, ikke av. at kvinner blir osv. Anonymkode: ab53b...7f6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 Sorry for skrivefeil. Skriver med en hånd og mens jeg spiser sjokolade. Anonymkode: ab53b...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 Jeg er forvirret Anonymkode: 27524...cf7 7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #6 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg elsker hun jeg er sammen med. Absolutt ingen test-kjæreste. Anonymkode: fdcea...117 Det er fint. Håper det skjer med meg Anonymkode: ab53b...7f6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #7 Skrevet 5. september 2021 Leste du det på https://www.reddit.com/r/Female_Antinatalism/ ? Anonymkode: 4fbbc...ce9
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #8 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Leste du det på https://www.reddit.com/r/Female_Antinatalism/ ? Anonymkode: 4fbbc...ce9 Nei. det var en artikkel. Hadde det på min smartphone men den ble ødelagt Anonymkode: ab53b...7f6
Nymerïa Skrevet 5. september 2021 #9 Skrevet 5. september 2021 Jeg har et AS, jeg hadde ikke det da jeg traff mannen min. Hva mener artikkelen i så fall om meg? Hva slags ord på engelsk ble egentlig bruk om AS i artikkelen, TS? Jeg mistenker at du har misforstått noe fordi det gir ikke så mye mening. 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #10 Skrevet 5. september 2021 AS? Aksjeselskap? Anonymkode: eaa88...8ac 14
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #11 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): man skal ikke tro blindt på alt man leser på Internett... Anonymkode: a94e3...789 Det tror jeg ikke på at man ikke skal, for jeg tror ikke blindt på alt jeg leser på nettet. Anonymkode: 4fbbc...ce9
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #12 Skrevet 5. september 2021 Blir like tent av Enkeltmannsforetak som et AS. Er mann 33. Anonymkode: d6a33...941 12
norw Skrevet 5. september 2021 #13 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): AS? Aksjeselskap? Anonymkode: eaa88...8ac Hehe, ja. Dårlig idé å bruke forkortelser som ikke har en åpenbar betydning. Jeg så etter en forklaring i første innlegget, fant det ikke, så jeg gadd ikke å bruke mer tid på det. 1
Anciol Skrevet 5. september 2021 #14 Skrevet 5. september 2021 Jeg er en dame med AS, er lykkelig med min mann og har to fine barn;) 3
so_what Skrevet 5. september 2021 #15 Skrevet 5. september 2021 Trådstarter snakker om asperger syndrom. 7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #16 Skrevet 5. september 2021 Jeg fant ikke akkurat den artikkelen jeg nevnte, men denne ligner litt. https://iancommunity.org/cs/articles/relationships Anonymkode: ab53b...7f6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #17 Skrevet 5. september 2021 Finner noen «bedre»? To av de absolutt beste damene jeg kjenner, har AS. De kan velge og vrake, og er absolutt ikke kandidater til å være noens «test-kjæreste»:) Anonymkode: 2d626...8ae 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #18 Skrevet 5. september 2021 Asperger-damer har kvaliteter som mange menn virkelig liker. De har ofte mer mannlige interesser innenfor vitenskap. De er lekne og mange gamer. De er ikke så opptatt av normer i samfunnet og å fremstå perfekt utad. De er ofte glad i action og sci-fi filmer. De tenker på en annen måte enn vanlige damer og er ofte veldig intelligente, noe som gjør dem til gode samtalepartnere. Anonymkode: 6da6b...4f4 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #19 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Asperger-damer har kvaliteter som mange menn virkelig liker. De har ofte mer mannlige interesser innenfor vitenskap. De er lekne og mange gamer. De er ikke så opptatt av normer i samfunnet og å fremstå perfekt utad. De er ofte glad i action og sci-fi filmer. De tenker på en annen måte enn vanlige damer og er ofte veldig intelligente, noe som gjør dem til gode samtalepartnere. Anonymkode: 6da6b...4f4 Jeg oppfyller kun en av de kriteriene Anonymkode: ab53b...7f6
Anciol Skrevet 6. september 2021 #20 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Asperger-damer har kvaliteter som mange menn virkelig liker. De har ofte mer mannlige interesser innenfor vitenskap. De er lekne og mange gamer. De er ikke så opptatt av normer i samfunnet og å fremstå perfekt utad. De er ofte glad i action og sci-fi filmer. De tenker på en annen måte enn vanlige damer og er ofte veldig intelligente, noe som gjør dem til gode samtalepartnere. Anonymkode: 6da6b...4f4 Thats me in a nutshell! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå