linsejesus Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 https://forskning.no/hjernen-psykologi/blir-du-sint-av-kollegaens-rastlose-fot-eller-fikling-med-har/1904837 Lider du av denne tilstanden? Plages du av dette utbredte problemet? Kanskje vi i fremtiden vil finne en behandling.
Gjest theTitanic Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Altså... så det skal være en diagnose å irritere seg over at folk lager irriterende lyder...... kan de ikke bare slutte å lage irriterende lyder....?
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 Syns man må slutte å diagnostisere alt mellom himmel og jord.
Silva Pluvialis Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 (endret) Athena79 skrev (På 5.9.2021 den 19.10): Syns man må slutte å diagnostisere alt mellom himmel og jord. Enig. Dette blir for dumt. Endret 5. oktober 2022 av Tvillingsjel
Khadira Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 Tenker at dette skal jeg jammen søke om uføretrygd for.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #6 Skrevet 5. september 2021 Khadira skrev (Akkurat nå): Tenker at dette skal jeg jammen søke om uføretrygd for. Jeg har angst for føflekker. Spesielt om de er veldig brune. Folk bare ler av meg. Men for meg er dette veldig traumatiserende og ødelegger livet mitt. Anonymkode: edba8...04f
Khadira Skrevet 5. september 2021 #7 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har angst for føflekker. Spesielt om de er veldig brune. Folk bare ler av meg. Men for meg er dette veldig traumatiserende og ødelegger livet mitt. Anonymkode: edba8...04f I mine ører høres det da ut som at du må søke uføretrygd samt erstatning fra staten grunnet at du har blitt utsatt for dette traumet, å se andre mennesker i det offentlige rom med veldig brune føflekker.
Minitroll Skrevet 5. september 2021 #8 Skrevet 5. september 2021 Jeg har fobi mot allsang og massesuggesjon. Vet ikke hva det kalles, men det er svært alvorlig.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #9 Skrevet 5. september 2021 Lidelsen er ikke ny, nei. Eksister i en del år allerede. Anonymkode: 1fcdd...872
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå