Gå til innhold

Sorg eller ensom? Katt mistet bror.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en katt som mistet broren sin for 3 uker siden. Det er kun 3 uker, og jeg sørger enda. Men jeg er usikker på katten som er igjen. Jeg hadde han og broren fra de var 12 uker gamle da var/er 6,5 år gamle. 

Han jeg har har alltid vært høylytt av seg, for å få oppmerksomhet. Men det har blitt mer de siste 2 ukene. Han har også begynt å skrape på døren, noe han veldig sjelden før har gjort.

Spørsmålet er om han enda sørger over at broren er borte, eller om han er ensom? Jeg vet ikke om jeg er klar for en ny katt selv, men ønsker ikke at han skal være ensom.

For de som spør, nei jeg kan ikke ha han på soverommet mitt. Jeg sover lett, og våker av skrekk om det er bevegelse/lyd inne på rommet. Tror det vil være en traumatisk opplevelse for oss begge at han er der.

Hvordan kan man vite om en ny katt er riktig for katten man har?

Anonymkode: f1a23...f9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du kan få problemer med en ny katt inne på den gjenlevende kattens territorie, kan bli litt anstrengt stemning.😼

Anonymkode: 1c019...3e6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror du kan få problemer med en ny katt inne på den gjenlevende kattens territorie, kan bli litt anstrengt stemning.😼

Anonymkode: 1c019...3e6

Om det blir ny katt (uansett når det evt. er 1 uke, 1 mnd, 1 år), kommer jeg til å forsikre meg om at de tar katten tilbake, om det ikke går bra. Det vil alltid være et krav fra min side. 

• Liker 1
Skrevet

Innekatt?

Anonymkode: e43d1...a2a

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Innekatt?

Anonymkode: e43d1...a2a

Ja innekatt, litt for trafikkert og farlig her.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...