Gå til innhold

Hva er personlighetstypen din?


Blod

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Talsmann - en heller sjelden personlighetstype. Kjenner meg UTROLIG godt igjen i det som er skrevet om talsmannen, og skjønner at folk ikke helt klarer å forstå meg😶

Anonymkode: fb4cb...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får forskjellig alt etter hvordan dagsformen er. Min sanne personlighetstype er personlighetsforstyrrelse. 

Anonymkode: 4d58b...35b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logistiker ISTJ-T - den vanligste personlighetstypen. Jeg kjente meg også godt igjen i deler av beskrivelsen, da logistikerne beskrives som fakta- og regelorienterte. 

Endret av Ullvott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megler. Meeen jeg har en personlighetsforstyrrelse så ta den med en klype salt :fnise:

Anonymkode: 346ed...7f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere må jo legge ved bokstavkombinasjonen, for det er bare den som er interessant. Logistiker og megler sier ingenting om hvorvidt dere er introverte eller ekstroverte, for eksempel, eller de andre hovedtrekkene innen MBTI. Forøvrig er ikke denne testen anerkjent blant de som driver med og interesserer seg for personlighetstesting, og blir latterliggjort i miljøet fordi den er alt for svart-hvitt i spørsmålene. Jeg får ISTP på denne og liknende tester, men i følge Big Five, som er en annen form for personlighetstesting, er jeg ekstrovert, muligens ESTP.

Anonymkode: f79f7...603

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

INTJ (Arkitekt). 

Som noen skriver over er vel ikke disse testene helt blinkskudd på personlighet, men Arkitekt passer meg ord for ord. 

Anonymkode: e7693...baa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...