Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2002 #1 Skrevet 7. oktober 2002 Jeg har hele tiden tenkt at jeg skulle prøve å selge kjolen min, men har nå plutselig blitt sentimental og kvier meg for å sette inn annonse. Dere som har solgt kjolen - angrer dere ? For realistisk...hva skal jeg egentlig med den? Drømmen om døtre som skal bruke kjolen om 30 år har jeg ikke !
Gjest *Perser* Skrevet 7. oktober 2002 #2 Skrevet 7. oktober 2002 Jeg skal ikke selge min! Skal ha den som minne for dagen vår hehe jeg kommer nok til å bruke den hjemme ja *SS*
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2002 #3 Skrevet 7. oktober 2002 Solgte min og angrer ikke! Det er jo bare død kapital likevel..... kan ikke brukes en gang til..... Tviler vel på om jeg hadde kommet inn i den igjen også, det er noe med disse "ekteskapstilleggene" som gjør det vanskelig
Imax Skrevet 7. oktober 2002 #4 Skrevet 7. oktober 2002 Jeg kommer til å selge min, det er med i regnskapet! Kjøpte nemlig en litt dyr kjole, men den blir jo ikke så dyr når jeg får solgt den igjen. Søsteren min beholdt sin kjole, men etter 3-4 år orket hun ikke mer og ville selge. Da hadde desverre moten endret seg litt og den var ikke så lett å få solgt! Jeg vil uansett ikke ha 4-6000 kr i skapet i mørket, da tar jeg heller en tur til London! Regner også med at du har flotte bilder av den, nyt heller dem og SELG KJOLEN!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå