Gå til innhold

Dere som har solgt kjolen - angrer dere ??

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har hele tiden tenkt at jeg skulle prøve å selge kjolen min, men har nå plutselig blitt sentimental og kvier meg for å sette inn annonse. Dere som har solgt kjolen - angrer dere ?

For realistisk...hva skal jeg egentlig med den? Drømmen om døtre som skal bruke kjolen om 30 år har jeg ikke ! :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest *Perser*
Skrevet

Jeg skal ikke selge min!

Skal ha den som minne for dagen vår :)

hehe jeg kommer nok til å bruke den hjemme ja *SS* ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Solgte min og angrer ikke! Det er jo bare død kapital likevel..... :) kan ikke brukes en gang til.....

Tviler vel på om jeg hadde kommet inn i den igjen også, det er noe med disse "ekteskapstilleggene" som gjør det vanskelig :hoho:

Skrevet

Jeg kommer til å selge min, det er med i regnskapet! Kjøpte nemlig en litt dyr kjole, men den blir jo ikke så dyr når jeg får solgt den igjen.

Søsteren min beholdt sin kjole, men etter 3-4 år orket hun ikke mer og ville selge. Da hadde desverre moten endret seg litt og den var ikke så lett å få solgt!

Jeg vil uansett ikke ha 4-6000 kr i skapet i mørket, da tar jeg heller en tur til London! Regner også med at du har flotte bilder av den, nyt heller dem og SELG KJOLEN!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...