Gå til innhold

Dating og aseksualitet

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Er aseksuell, dater ikke. Jeg kunne ikke tenkt meg å bo sammen med noen. 

Mulig jeg er fra en annen planet. Trives med en klem i ny og ne. :) 

Anonymkode: e1016...884

Jeg tenker det samme, jeg veit ikke om jeg vil ha en kjæreste, men jeg vil ha en samboer 😅 jeg kan være ganske kosete og klengete og jeg kan bli kåt, men har egentlig bare problem med penetrering og sånt. tenker det må være stressende å være sammen med noen som har den forventninga hele tiden!

Anonymkode: 791b9...579

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tenker det samme, jeg veit ikke om jeg vil ha en kjæreste, men jeg vil ha en samboer 😅 jeg kan være ganske kosete og klengete og jeg kan bli kåt, men har egentlig bare problem med penetrering og sånt. tenker det må være stressende å være sammen med noen som har den forventninga hele tiden!

Tja, kosing er jo ...koselig :) men er bare skeptisk til samboerskap på grunn av mye blanding av økonomi. Jeg har selv endt opp en gang med å både gjøre alt arbeidet, og betale mesteparten. Gjett om vedkommende ble pælma ut? LoL Samboer er ikke utelukket da. Kvier meg bare litt ved tanken. 

Skrevet

Jeg er...sliten av sex..

Var ikke aseksuell, men nå etter å ha vært i forhold som man kan si var traumatiserene og ydmykende, så orker jeg liksom ikke mer. Orker ikke gi mer, har gitt så mye, og fått så lite tilbake. Så da blir jeg en nonne uten religion gitt..

Anonymkode: c4a36...280

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tja, kosing er jo ...koselig :) men er bare skeptisk til samboerskap på grunn av mye blanding av økonomi. Jeg har selv endt opp en gang med å både gjøre alt arbeidet, og betale mesteparten. Gjett om vedkommende ble pælma ut? LoL Samboer er ikke utelukket da. Kvier meg bare litt ved tanken. 

Sikkert lurt å prate ut og bli enig om sånne ting ja. 

Skrevet

Jeg datet en asexuell mann. Vi hadde det så fint sammen. Samme verdier/holdninger og interesser. Vi lå i armkrok, kysset og tafser litt på hverandre (kanskje det bare var meg når jeg tenker meg om🙄). Da jeg til slutt skulle overnatte hos ham etter noen måneders dating, så tok jeg det som en selvfølge at vi skulle ha sex. Det var tydelig ikke han klar for. Og ga tydelig uttrykk for det. Følte meg rett og slett litt som en nymfoman etterpå. Etter denne episoden skjønte jeg fort ut at han ikke var særlig keen på sex. Han hadde hatt kvinnelige kjærester før, men siste 10 årene var han bare ikke særlig opptatt av det sa han. Syntes det var oppskrytt. Vi fortsatte å henge litt etter dette fordi vi trivdes i hverandre selskap, men det dabbet fort av når jeg fant meg ny kjæreste som i dag er min samboer.

Jeg kunne ikke vært i forhold med en asexuell. Jeg tror i det hele tatt man må finne seg en partner med noenlunde samme sexdrift som en selv. En asexuell bør rett og slett finne seg en annen asexuell. Det verste man kan gjøre er å utgi seg for å ha sterkere sexdrift enn man egentlig har. Da lurer man jo partneren og forholdet baseres på en løgn som fort vil avsløres.

Om du søker aktivt på datingsider o.l ville jeg vært åpen om mitt forhold til sex ganske tidlig. Da luker du fort ut de som bare er ute etter sex ihvertfall😅😆

For selv om det garantert finnes flere av de mennene som kun er ute etter sex, enn dem som ikke er det i det hele tatt…så finnes det noen! Så jeg ville startet med å lete etter dem. Kanskje de leter etter deg også?:)

Anonymkode: 227bd...635

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Du må finne deg en mann som ikke er så opptatt av penetrering da! Samboer og jeg har sex uten samleie oftere enn med. Vi koser, tafser, deler fantasier og gnir oss mot hverandre. Liker også å onanere sammen. Begge kommer lettere i hverdagen da:) Har samleie kanskje 2-3 ganger i måneden bare.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Viktig med god samboerkontrakt på forhånd;)

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du må finne deg en mann som ikke er så opptatt av penetrering da! Samboer og jeg har sex uten samleie oftere enn med. Vi koser, tafser, deler fantasier og gnir oss mot hverandre. Liker også å onanere sammen. Begge kommer lettere i hverdagen da:) Har samleie kanskje 2-3 ganger i måneden bare.

Ja, men hvordan finner man sånne? 😂 har inntrykk av at penetreringen er viktig for de fleste menn.  Høres ut som et fint forhold dere hadde da.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...