334 Skrevet 4. september 2021 #21 Skrevet 4. september 2021 Brunhilde skrev (1 minutt siden): Jeg foretrekker salt og eddik, men det er vanskelig å finne skikkelig gode her i landet, syns jeg. Favoritten er Walkers, og jeg ber alltid venner om å kjøpe en liten pose til meg når de drar til England. Har en ok en på coop. økologisk til og med. Ellers er det bondens havsalt og balsamico 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #22 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Gastromat fra den lille chipsfabrikken🥳🤩 Anonymkode: 17015...030 Hehe, skal kjøre ens ærend til Sande i Vestfold på mandag for å kjøpe. Liker ikke krydderet, bruker det aldri hjemme. Men har sansen for idéen! Anonymkode: ee132...d20
Brunhilde Skrevet 4. september 2021 #23 Skrevet 4. september 2021 334 skrev (3 minutter siden): Har en ok en på coop. økologisk til og med. Ellers er det bondens havsalt og balsamico Jeg har ikke prøvd den på coop, men skal gjøre det. Balsamico blir litt for søtt, den mangler rett og slett snerten.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #24 Skrevet 4. september 2021 Syns all potetgull smaker bare fett 🤢 Anonymkode: c0eac...e74
Ulrikke Skrevet 4. september 2021 #26 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Enig i flere her over om at Lays med salt er ekstremt god. I tillegg elsker jeg Maarud med ost og løk (må passe på at jeg ikke skal møte kjæresten dagen etterpå). Cheeze balls er vanvittig gode de også. Men den aller aller beste er den sorte Pottifar som dessverre ikke lages mer. Anonymkode: d84e5...925 Å. Pottifar hadde jeg glemt!!
Gjest Era Vulgaris Skrevet 4. september 2021 #27 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ååååhhhh, flere som husker denne posen?? Jeg synes den var så fiiin! Og har så gode minner fra lørdagskveldene som barn på 80-tallet. 🥰🥰 Sammen med Stjerneposen Anonymkode: d84e5...925 Den husker jeg veldig godt. Vi hadde ofte den i helgene da jeg var ungdom. Mamma pleide alltid lage grillet kylling, også måtte det serveres potetgull til. Enten den på bildet eller den med paprika
Måneskinn Skrevet 4. september 2021 #28 Skrevet 4. september 2021 Totenflak med salt syns jeg er godt. Litt tykkere skiver, og veldig sprøtt. Ellers salt og pepper fra Maarud, og før i tida kunne jeg like Kims, men da de kom med det dobbeltkrydrede så likte jeg det ikke lenger. Ellers er superchips også veldig godt jepp, det blir potetgull i kveld 😄 2
334 Skrevet 4. september 2021 #29 Skrevet 4. september 2021 Brunhilde skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke prøvd den på coop, men skal gjøre det. Balsamico blir litt for søtt, den mangler rett og slett snerten. Enig der. En stund siden jeg har kjøpt den, men mener den er ganske så eddikete/bitter. https://matlevering.coop.no/snacks-og-godteri/anglamark-chips-salt--vinegar
Brunhilde Skrevet 4. september 2021 #30 Skrevet 4. september 2021 334 skrev (2 minutter siden): Enig der. En stund siden jeg har kjøpt den, men mener den er ganske så eddikete/bitter. https://matlevering.coop.no/snacks-og-godteri/anglamark-chips-salt--vinegar Supert, nå vet jeg hva jeg skal se etter. Takk for tips! 😄 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #31 Skrevet 4. september 2021 Snack chips..sykt god! Anonymkode: 377de...a10 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #33 Skrevet 4. september 2021 Eneste som gjelder! kjører bevist på butikker som ikke har den så jeg ikke blir 500kilo 😂 Anonymkode: 597af...a8e 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #34 Skrevet 4. september 2021 Superchips med salt & pepper, dessverre lages ikke denne mer Anonymkode: c0fd8...33d 1
tussi84 Skrevet 4. september 2021 #35 Skrevet 4. september 2021 Maarud ost og løk Sørlandschips med salt Salt og pepper 1
elien Skrevet 4. september 2021 #36 Skrevet 4. september 2021 Lays salt, fantastisk god! Litt dyr, men grei pris på den på Rusta..... 1
Gjest havrekaffe Skrevet 4. september 2021 #37 Skrevet 4. september 2021 Maarud Sourcream & Union. Med en Snikkers og Cola i tillegg så er kvelden fullkommen på snacksfronten:)
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #38 Skrevet 4. september 2021 Disse er mine favoritter: Anonymkode: 8e32d...2c3 1
Drizzt Skrevet 4. september 2021 #40 Skrevet 4. september 2021 Sørlandschips Havsalt og Totenflak grove og salta (men sistnevnte ser jeg ikke så ofte lenger). Men jeg må si at den ultralange reklamen til Totenflak var altfor lang til å være interessant. Hvis man bedømmer produktet etter reklamen, så er det det motsatte - veldig godt produkt, men virkelig ikke så god reklame.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå