AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Del Skrevet 4. september 2021 Det ser jo ikke bra ut. Tipper det lokale 7.divisjonslaget for menn her hadde slått Norges kvinnelandslag ganske komfortabelt. Anonymkode: aaaba...f59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Del Skrevet 4. september 2021 Er fotball en nødvendighet i seg selv? Anonymkode: 1c7e3...f39 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #3 Del Skrevet 4. september 2021 Da har de noe til felles med menn, da. Det ser dumt ut uansett. Anonymkode: c9fdd...f2d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Del Skrevet 4. september 2021 Jeg synes virkelig at de 100 000 jenter og kvinner i Norge skal spille fotball. Du trenger ikke å se på. Og deg i fri fysisk utfoldelse er sikkert ikke noe særlig å se på heller. Anonymkode: 2248a...6da 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #5 Del Skrevet 4. september 2021 Nei det er ikke nødvendig at noen spiller fotball. Heller ikke nødvendig at du skriver her Anonymkode: 8e941...880 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 4. september 2021 #6 Del Skrevet 4. september 2021 Nei. Og det er unødvendig at menn sparker fotball også. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #7 Del Skrevet 4. september 2021 De kunne spilt i miniskjørt, eller slike truser som de bruker i sandvolley 😁da hadde se blitt kjekt å se på😁 Anonymkode: 49539...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #8 Del Skrevet 4. september 2021 Når de er barn så ser det like bra ut som for gutter. Men det passer ikke like bra som voksne, etter puberteten. Men ønsker de å drive idrett er det selvsagt bra. Friidrett og turn er bedre idretter for kvinner. Ikke idretter som handler mye om kroppskontakt og duellspill, selv om håndball for kvinner er godt innarbeidet og en fin idrett så sliter jeg med å engasjere meg over kvinnefotball. De er mer pain in the ass som handler om å ligne på menn, både i ord og handling. Anonymkode: 8be69...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #9 Del Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De kunne spilt i miniskjørt, eller slike truser som de bruker i sandvolley 😁da hadde se blitt kjekt å se på😁 Anonymkode: 49539...a9e Hvordan tror du jenter (barn) føler seg når de får høre/lese slike idiotiske kommentarer? Fotball er Norges største idrett for jenter (barn). Anonymkode: 2248a...6da 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 4. september 2021 #10 Del Skrevet 4. september 2021 Er det nødvendig å bry seg med hva andre gjør da? For meg må de gjerne spille fotball til krampen tar de...men jeg graver ut begge øyeepla med en halvspist marshmellow før jeg bruker tid til å se på..:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #11 Del Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det ser jo ikke bra ut. Tipper det lokale 7.divisjonslaget for menn her hadde slått Norges kvinnelandslag ganske komfortabelt. Anonymkode: aaaba...f59 Jeg har tre jenter som spiller fotball. Alle tre elsker fotball! Den yngste drømmer om å bli proff, prater fotball hele tiden og vet «alt» som skjer i forballverdenen. Hun trener hver dag, spiser sunt og har gode holdninger som idretten har vært med på å gi henne. Jeg synes det er ekstremt givende å se kamper der mine døtre er involvert. Og hun drømmer selvsagt om landslag med norsk flagg på brystet. Så hvorfor skal du rakke ned på kvinnefotball, som betyr så mye for henne? Hvorfor spre dritet holdninger? Gå litt i deg selv. Anonymkode: c5156...10c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #12 Del Skrevet 4. september 2021 Er ikke så fan av å se på fotball på tv, men ser heller på damer som springer etter baller. Enn menn som springer etter baller 😅. Mye fint å se på når fullt av kvinner samles for å leke med baller 😍. Anonymkode: 45696...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 4. september 2021 #13 Del Skrevet 4. september 2021 Ja, det er kjempe nødvendig. Hvis kvinner slutter og spille fotball står vi overfor en krise større enn covid, miljø og eldrebølgen . Uten kvinner som spillet fotball hadde samfunnet vårt kollapset helt. Bare hør med Ivar hoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #14 Del Skrevet 4. september 2021 Det norske herrelandslaget burde kanskje stilt i EM og VM for kvinnelandslag så kanskje de hadde hatt sjans til å kvalifisere seg for spill. Anonymkode: 56513...f73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #15 Del Skrevet 4. september 2021 Nødvendig nei, men det gjelder også for menn. Men selvsagt skal alle få lov til å spille fotball Anonymkode: 72838...372 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 4. september 2021 #16 Del Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): De kunne spilt i miniskjørt, eller slike truser som de bruker i sandvolley 😁da hadde se blitt kjekt å se på😁 Anonymkode: 49539...a9e Idiot🤮 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #17 Del Skrevet 4. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Det ser jo ikke bra ut. Tipper det lokale 7.divisjonslaget for menn her hadde slått Norges kvinnelandslag ganske komfortabelt. Anonymkode: aaaba...f59 Sikkert like nødvendig som det er for deg å være på Kvinneguiden. Men vi alle gjør stort det vi vil selv, som gjør oss glade, lykkelige eller tilfredse. Selv du, men er det virkelig nødvendig at du gjør det? Anonymkode: 97585...28f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #18 Del Skrevet 4. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har tre jenter som spiller fotball. Alle tre elsker fotball! Den yngste drømmer om å bli proff, prater fotball hele tiden og vet «alt» som skjer i forballverdenen. Hun trener hver dag, spiser sunt og har gode holdninger som idretten har vært med på å gi henne. Jeg synes det er ekstremt givende å se kamper der mine døtre er involvert. Og hun drømmer selvsagt om landslag med norsk flagg på brystet. Så hvorfor skal du rakke ned på kvinnefotball, som betyr så mye for henne? Hvorfor spre dritet holdninger? Gå litt i deg selv. Anonymkode: c5156...10c Håper du svarer det samme i andre tråder også, som ikke omhandler kvinnefotball. Som for eksempel menn, for jeg regner med at du ikke synes det er ok at folk sprer drittholdninger på KG om menn heller? Siden dine døtre, statistisk sett, trolig har en drøm i fremtiden om å gifte seg og stifte familie med en mann? Jeg bare lurer, for jeg ser "aldri" noen steppe inn og forsvare noe på denne måten, bortsett fra når det er kvinnesaker. Anonymkode: 97585...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #19 Del Skrevet 4. september 2021 Man sammenligner aldri menn og kvinner i andre idretter, man gjør det bare i fotball. Hva er grunnen til dette ? Anonymkode: d4ce3...06b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. september 2021 #20 Del Skrevet 4. september 2021 Nei, men det er heller ikke nødvendig at menn spiller fotball. Så, vi kan enten legge ned fotball eller fortsette med å la de som vil spille. Jeg stemmer for det siste, siden det tross alt er en ganske harmløs aktivitet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå