Morten1 Skrevet 3. september 2021 #21 Skrevet 3. september 2021 55 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke så smart du. I Norge er det pliktdelsarv. Educate yourself... Anonymkode: d8702...a67 kanskje du skal utdanne deg selv, en kan fint gi bort masse ting før man dør og det trengs ikke å sees på som arv. Forskjell på å gjøre det overtid og rett før man dør.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #22 Skrevet 4. september 2021 Ville aldri stilltiende godtatt at mine barn konverterte til verdens dummeste og mest voldelige, rasistiske religion. Kjæresten hans kan jo istedet konvertere til kristendommen, eller evt bli ikke-troende. Anonymkode: 0a8c2...025 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #23 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ateister tror i hvertfall ikke på fred og kjærlighet. Dere tror bare på atomer. Anonymkode: 1e231...975 Så kunnskapsløst og fordomsfullt av deg. Les litt før du uttaler deg. Anonymkode: 0a8c2...025
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #24 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (På 4.9.2021 den 20.28): Ville aldri stilltiende godtatt at mine barn konverterte til verdens dummeste og mest voldelige, rasistiske religion. Kjæresten hans kan jo istedet konvertere til kristendommen, eller evt bli ikke-troende. Anonymkode: 0a8c2...025 Du er hvit og snakker om rasisme. Kristendommen er den mest rasistiske religionen uten tvil. Dere tok svarte som slaver med Bibelen som grunnlag, utestengte jøder fra Norge, hadde Jim crow, kolonier, apartheid, drøssevis av massakre i Afrika (her var nok Frankrike verst). Dere kristne var også i mot at kvinner fikk smertestillende under fødsel fordi smertefull fødsel er tydeligvis straff for alle kvinner over at Eva spiste eplet eller noe sånt. Mer her Anonymkode: 1e231...975
OlsenHansen Skrevet 6. september 2021 #25 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er hvit og snakker om rasisme. Kristendommen er den mest rasistiske religionen uten tvil. Dere tok svarte som slaver med Bibelen som grunnlag, utestengte jøder fra Norge, hadde Jim crow, kolonier, apartheid, drøssevis av massakre i Afrika (her var nok Frankrike verst). Dere kristne var også i mot at kvinner fikk smertestillende under fødsel fordi smertefull fødsel er tydeligvis straff for alle kvinner over at Eva spiste eplet eller noe sånt. Mer her Anonymkode: 1e231...975 Kristendom er en Jødisk religion. Nesten ingen Nordmenn er Kristne etter at de sluttet å halshugge kjettere.
Kittykat Skrevet 6. september 2021 #26 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (På 3.9.2021 den 23.48): Hei KG-folk, min sak er som følger: Min sønn har funnet en dame han ønsker å gifte seg med. Vi i resten av familien har ikke vist noe om dette, det har visst vært litt hemmelig. Men hun krever at han konverterer til islam før giftemålet, dette var visst veldig viktig. Hun er altså muslim. Sønnen vår sier at det ikke gjør han noe, det er samme for han. Men vi i resten av familien føler oss noe utrygge og skeptiske til dette. Han har aldri vist noe interesse for religion før. Vi er en etnisk norsk familie. Hva sier dere? Burde vi ta en alvorsprat med sønnen vår ang saken? Anonymkode: 53f62...040 Hvorfor må han konvertere for å gifte seg med henne? Det kan ikke være ekte kjærlighet når den ene parten krever at den andre parten skal gjøre noe som dette. Å velge sin tro og religion er ikke noe som skal tas lett på. Enten så får man faktisk akseptere at man tilhører forskjellige religioner og gifte seg uansett, eller så får man finne seg noen som er av samme religion. Hvis man virkelig elsker hverandre og vil være sammen resten av livet, så bør ikke religion spille noen som helst rolle. Man skal akseptere og respektere hverandre sånn som man er. Jeg hadde ikke godtatt å bli stilt et sånt krav. Hva hvis de får barn? Skal barna automatisk bli oppdratt i den muslimske troen? Hva med hans tro og hans norske bakgrunn? Skal den gå helt i glemmeboken? Ja, de fleste muslimer kan være snille som bare det, men jeg hadde hatt store problemer med å forholde meg til dette hvis det hadde vært min sønn. Jeg er ganske skeptisk til islam, dens syn på kvinner og levemåte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå