Gå til innhold

Trenger hjelp! Haster (laptop)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bestilte en laptop for 2 dager siden, og fant ut at jeg ikke ville beholde den pga det var mye feil med den, og den gikk veldig treigt. Jeg spurte kundeservice om jeg kunne sende tilbake og få tilbake pengene og de sa det var greit.

Men spørsmålet mitt er: må varen se 100% nøyaktig ut slik den så ut når jeg fikk den i pakken? Altså med alt av plast etc på? Det eneste jeg mangler som jeg ikke kan få tak i er den plastikken som selve laptopen var surret rundt i.

Jeg er så bekymret. Og jeg tror heller ikke jeg pakket den i boksen slik den ankom. Jeg husker ikke hvordan de pakket den. Kan noen hjelpe meg? Har 14 dagers angrefrist, og lurer på om de tar imot laptopen? Den var ganske dyr og jeg vil bare ha pengene mine tilbake😥 hilsen en meget fortvilet jente

Anonymkode: ac45e...c34

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe problem.

Anonymkode: b3608...8cd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke noe problem.

Anonymkode: b3608...8cd

Åhhh takk. Jeg var så angstfull og bekymret. Er dette noe de fikser når de mottar pakken min? At de går gjennom og setter på plast osv slik at en ny kunde får den som splitter ny?

Anonymkode: ac45e...c34

• Liker 1
Skrevet

Det kan du lese på nettsiden under retur. Vanligvis står det hvilken stand varen må være i, og hvordan den skal returneres. 

Skrevet

Nei det er ikke så viktig. Dette har jeg sett på tv 2 hjelper deg. Det er varen som det er angrefrist på, ikke plasten og innpakningen. Men den skal være godt beskyttet selvfølgelig så det ikke oppstår skader under transport.

Det er bare unntaksvis noen varer der det er viktig, men da er det gjerne spesifisert. Slik som undertøy.

Så lenge du har eske+ brukerveiledning så går det nok helt fint, og evt. en annen beskyttelse du finner om det ikke er samme plastikk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...