Gå til innhold

Hotell frokost??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir alltid så glad når de har sånne litt tykke nystekte pannekaker. Amerikanske Pannekaker. Gjerne med utvalg av syltetøy og honning. Croisanne (hehe, veet det ikke skrives sånn)

God kaffe, ferskpresset appelsinjuice. Fersk smoothie. Utvalg av rundstykker og brød. Egg i alle varianter er viktig. Laks. Oster. Yoghurter. 

En god barnemeny, kidsa blir glad for brød uten helkorn😄 Nugatti, brunost, hvitost, syltetøy, Frokostblamdinger.

Ååååå, nå må jeg legge meg inn (på hotell) snart

Anonymkode: becf0...1c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også et godt utvalg til vegetarianere, veganere, glutenintolerante osv.

🥐🍞🥞🥑🍌🍉🍎🥝🥓🥚🍳🥧🫖🍵🥤🧋🦐🥚🥯🥕

Anonymkode: becf0...1c1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/3/2021 at 8:34 PM, AnonymBruker said:

For meg er det faktisk litt viktig at de som jobber kan skrive det de jobber med riktig: det heter hotellfrokost, ikke hotell frokost.

Anonymkode: d4652...64a

Hotellfrokoster florerer ofte av skrivefeil på skiltene dessverre. Ser amatørmessig og slurvete ut.

Selv den beste frokostkokk er neppe god på alt, og det å trekke inn en god kollega til å lese over skilt etc er smart

Anonymkode: 1f9b8...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/3/2021 at 7:56 PM, AnonymBruker said:

Hva liker dere å spise på hotell frokost? Hva er det viktigeste hotellet må ha? Og hva blir du kjempe glad og overrasker over at de har? Og hva er totalt unødvendig? 

Jeg skal være frokost sjef på et nytt hotell som åpner snart, og jeg jobber med innholdet. Vær så snill å gi meg litt hjelp😇

Anonymkode: 1f3f4...48b

viktigere at det som er der er bra enn at det er enormt utvalg: eks godt brød (mye slapt brød på hoteller) er viktigere enn 100 sorter. ekte eggerører, ikke pulver, god kaffe, skikkelig kjøttpålegg (ikke Gildes utvannende) osv

Anonymkode: 1f9b8...761

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste for meg er at det er godt kjøtt. På grunn av tarmsykdom kan jeg ikke spise korn og nesten ingenting grønnsaker eller frukt. Jeg spiser nesten bare kjøtt, egg og ost. Og for smakens skyld, så er det best med animalsk fett som smør, ghee, talg, andefett eller baconfett. Jeg håper ikke dere kaster det deilige baconfettet etter at dere steker bacon. Dette er jo ypperlig å bruke til å steke mat i, for eksempel egg.

Og når vi der på temaet bacon, jeg foretrekker baconet MYKT. Bacon er kjøtt, ikke chips. Jeg vet at de fleste foretrekker det sprøstekt, men please ha begge deler.

Anonymkode: b3a7c...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwi. Mye bedre enn den typiske fruktsalaten med vannmelon, ananas og druer som egentlig ikke smaker noe. 

Rundstykker/croissanter.

Iste/ smoothie.

Bakevarer.

Vaffel/pannekake. 

Anonymkode: fd1dc...e61

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferske brødvarer, egg i ulike varianter (eggerøre, speilegg, kokt egg, omelett), røkelaks, bacon, stekte pølser, bønner i tomatsaus, stekte grønnsaker (tomater, sjampinjong, brokkolini), ferske grønnsaker til pålegg (tomat, agurk, paprika), diverse kjøttpålegg (spekeskinke, salami, skinke), diverse oster, yoghurt, müsli og frokostblandinger, oppkuttet frukt og diverse søtbakst, og ferske juicer (spesielt appelsin og eple), god kaffe, melk og kaldt vann til drikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.9.2021 den 20.00):

I disse tider? Personal som deler ut mat slik at gjestene IKKE rører maten!

Anonymkode: 2fc6d...be0

Ja, ja, JA. Det er en pandemi, vi har fått det med oss. MÅ det nevnes i hver jævla setting? ER. SÅ. LEI!!!!!!!!

Takk for meg, det føltes godt.

Anonymkode: c7042...518

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som bruker "god" "godt" som uttrykk. Forventer dere at alt blir dårlig hvis dere ikke bruker disse ordene? Blir kvalm av den overøste bruken av "god mat" etc. Hva er da mat? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittering skrev (17 minutter siden):

De som bruker "god" "godt" som uttrykk. Forventer dere at alt blir dårlig hvis dere ikke bruker disse ordene? Blir kvalm av den overøste bruken av "god mat" etc. Hva er da mat? 

Mat er det man spiser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...