AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #41 Skrevet 3. september 2021 Tomat, agurk, paprika, avokado, rødbeter, sylteagurk Grove rundstykker Sprøtt bacon, gjerne også kalkunbacon Kalkun-/kyllingpålegg God appelsinjuice uten isbiter i Amerikanske pannekaker hadde vært digg, f.eks på lørdager Gjerne kjøttpålegg/ost/grønnsaker/frukt/juice fra lokale leverandører Og så har jeg et ønske om at alt må være klart når vi morgenfugler kommer i det frokostbuffeten åpner. Har opplevd at f.eks egg og bacon ikke kommer på plass før jeg er ferdig med å spise. Anonymkode: b51ad...fc6 3
Lady Lovelylocks Skrevet 3. september 2021 #42 Skrevet 3. september 2021 (endret) Bacon, ikke legg det på toppen av egget. La det ligge hver for seg. Det må være godt stekt. muslibrød/rundstykke philadelphiaost iskaffe Endret 3. september 2021 av Lady Lovelylocks 2
Hulderen Skrevet 3. september 2021 #43 Skrevet 3. september 2021 Jeg ville blitt glad og overrasket over å finne biola på frokostbordet 😊👍🏻 Ellers så vil jeg gjerne ha stekt egg, bacon, pannekaker og oppskåren frukt. Rosiner, nøtter og svisker er fint.
Gjest Såpestykke Skrevet 3. september 2021 #44 Skrevet 3. september 2021 Ja, biola er viktig. Helst alle typer selv om jeg kommer til å drikke en type. Aprikossyltetøy, eplesyltetøy med biter.
NewStart87 Skrevet 3. september 2021 #45 Skrevet 3. september 2021 Egg, både speilegg og eggerøre, rundstykker, bacon, pannekaker og Nutella! ♥️
NewStart87 Skrevet 3. september 2021 #46 Skrevet 3. september 2021 Og til drikke, appelsin og eplejuice. Sjokolademelk!
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #47 Skrevet 3. september 2021 Elsker når hotell har kaffemaskiner med ulikt valg av kaffe (og evt. kakao). Hjemme drikker jeg svart kaffe, men til hotellfrokost syns jeg det er godt med et utvalg. Ellers er ferskpresset appelsinjus og eplejus et must. Og noe av det jeg liker best med Scandic Nidelven er de ulike shottene de har der (typ ingefærshot). Ellers liker jeg egg. Kokt egg, eggerøre, omelett og eggesalat. Ulike typer oster, marmelader og kjeks. Godt brød. Friske bær og frukt. Croissant og muffins. Spekemat/ulike typer skinker og salami. Amerikanske pannekaker eller litt grove vafler. Anonymkode: f79c9...a85 1
Hulderen Skrevet 3. september 2021 #48 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan godt være helt enkelt og det viktigste er at personalet legger opp til meg. IKKE buffet! Det håper jeg blir den nye normalen og i alle fall er det de som har det sånn jeg vil bruke. Anonymkode: 8d745...f18 Uff, nei! Jeg har vært et par ganger på hotellfrokost i starten av pandemien. Da fikk vi utdelt en tallerken hver med diverse pålegg og brød. Porsjonene var for store, slik at noe ble kastet hos alle gjestene. I tillegg var ikke brødet godt og mye av pålegget ting jeg ikke spiser. Så det var nedtur de luxe! Det eneste som var bra var at man måtte booke tidspunkt og fikk tildelt bord, slik at gjestene ble fordelt utover og man var garantert at det var ledig sitteplass. 3
Strange Doll Skrevet 3. september 2021 #49 Skrevet 3. september 2021 Godt bacon Utvalg i brød Kaffemaskin med mulighet for varm sjokolade Gode bakster til dessert
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #50 Skrevet 3. september 2021 Speilegg, bacon, agurk, tomat, hvitost, godt brød, kaldt vann og god kaffe. Jeg er ikke så veldig nøye på det. Anonymkode: ef592...7d5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #51 Skrevet 3. september 2021 Sprøstekt bacon, rundstykker både fine og halvgrove. Pannekaker,lapper eller vafler. Om pannekake,så helst hjemmelaget. Ferskpresset juice er god bonus. Og kakao 🤩 Anonymkode: 366b5...ee2 1
Kjetil E Skrevet 3. september 2021 #52 Skrevet 3. september 2021 Speilegg, bacon, kjøttboller og tomatbønner 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #53 Skrevet 3. september 2021 Ordentlig eggerøre, det er min "go to" på egg ved hotellfrokost, men mange steder er det dessverre en kjedelig, gul smørje som nesten ligner mer en suppe enn eggerøre. Derfor ordentlig eggerøre, gjerne med gressløk oppi. Godt brød. Frisk frukt. Oppskjærte grønnsaker. Tomatbønner tar jeg gjerne der de har det. God spekeskinke og ost. Godt smør til brødet. Litt utvalg på typer juice og te (for oss som ikke drikker kaffe). Et par søte bakevarer. Også syns jeg det er bra når det er godt utvalg for de med allergier. Jeg har ikke allergi mot verken gluten eller laktose, men kjenner mange som har det, og noterer meg det når jeg ser at hotellet også har bra med utvalg av f.eks. melketyper, brød, yoghurt og bakevarer for de med allergier. Da ser jeg at hotellet bryr seg om alle gjestene sine Anonymkode: 42539...bea
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #54 Skrevet 4. september 2021 -God kaffe er vel det viktigste for alle kaffeelskede nordmenn. Bra utvalg av ulike drikker; lettmelk, laktosefrimelk, soyamelk, mandelmelk, havremelk, plantemelk til å ha i kaffen. Biola og juice. -yoghurter; yoplait 0%, soyayoghurt, cottage cheese, skyr eller YT-proteinpudding -kokt egg, godt utvalg av skinke (svin, kylling,kalkun), lettere oster, lettere salami, krydderost, fiskepålegg (makrell,kaviar), bacon, sukkerfri syltetøy, lettere brunost, nugatti, leverpostei. -banan, eple, pære, melon, tomat, agurk, paprika, syltagurk -Godt brød, rundstykker, bra utvalg i knekkebrød, riskaker -kokt vann til te og porsjonsposer med havregrøt, kakao, babygrøt, buljong, London sin te, koffeinfri kaffe. -suketter, sukrin, sukkerfri siruper (karamell, sjokolade, maple, pannekake), honning -grove pannekaker, musli, weetabix -sunne milkshake og smoothie, overnatten-grøt med næringsinnhold og ingredienser. ellers: brødrister, mikro, salt og pepper, Zeroh eller fun light saft, isbiter,kanel, store nok kaffekopper om man vil lage seg kaffe med melk og sirup. Anonymkode: 14254...b40
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #55 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): God eggerøre Bløtkokt egg Digg bacon Coctailpølser Iskald eplejuice Minicroissant Anonymkode: 88386...8f1 Hard kokt for min del. Stekt egg med det gule opp, bønner og pølser- Anonymkode: bbe41...b50
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #56 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Må ha forskjellig frukt! Gjerne omelett/eggerøre. Pass på at det alltid er noe av dette der man forsyner seg. Dumt å komme til en frokosrbuffét som gjest også er det tomt for noe av det man mest vil ha. Min mann går ofte for standard english breakfast med bønner og pølser etc. Barnet vårt synses det er herlig om det finnes en brødrister, nugatti og brød der. Anonymkode: e16de...b6c og bacon. Anonymkode: bbe41...b50 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #57 Skrevet 4. september 2021 En fin selction av drikke slik at vi som ikke drikker kaffe eller te kan drikke noe annet. Smothier, forskjellige type juice ikke bare eple og appelsin. fruktdrinker bær drinker osv. Anonymkode: bbe41...b50 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #58 Skrevet 4. september 2021 Mulighet til å bestille retter med egg i ulike varianter. Egg som har stått er ikke godt. Et utvalg av smoothies og energishots. Et utvalg av juice. Skikkelig juice, ikke fra kartong, eller automat. Et rikt utvalg av fiskepålegg og skinker. Er særlig glad i gravlaks med sennepssaus. Ostebrett med 4-5 varianter, og tilhørende marmelader. Diverse brød, croissanter, rugbrød, rundstykker Oppskåret grønnsaker og frukt. En skikkelig kaffeautomat. (mannen hadde insistert på noe søtt - lapper, pannekaker, syltetøy, og lignende) Og - champagne. Elsker et lite glass mimosa til frokost når vi er på tur. Jeg er litt kresen... må innrømme at jeg går rett forbi frokostbuffeten på de fleste hoteller, og heller finner meg en Cafè som serverer kvalitetsvarer ferskt. Anonymkode: 728b7...478 4
Hulderen Skrevet 4. september 2021 #59 Skrevet 4. september 2021 En ting til: Tekopper! Det er litt nedtur å lage seg te i små kaffekopper. Te skal nytes i store kopper. 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #60 Skrevet 4. september 2021 Skikkelig eggerøre Bacon, ikke bare ei stripe pr.pers, som jeg opplevde en plass. Små rundstykker, helst fine Frukt og bær, og helst wienerbrød Iskald eplejuice Smør fra Tine, småpakker med soft og diverse er en skuffelse🙈 Samme med juice, bør helst være Sunniva😊 Hotellfrokosten på Thon er helt perfekt, dra dit om du trenger inspirasjon😁 Anonymkode: 8ad9e...143 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå