Gjest Føsleguri Skrevet 3. september 2021 #21 Skrevet 3. september 2021 (endret) Eggerøre av ekte egg og sprøstekt bacon, nybakt grovbrød, eplejuice og god kaffe 😋 Endret 3. september 2021 av Føsleguri
Sk57 Skrevet 3. september 2021 #22 Skrevet 3. september 2021 Nystekt brød.Eggerøre og røkt laks.God kaffe.Sild i mange varianter.Oppskjært tomat/agurk/melon/frukt.Kjøttpålegg.Bacon,tomatbønner,speilegg.Melk og juice,Bakverk. 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #23 Skrevet 3. september 2021 Hedda-78 skrev (3 minutter siden): Dessuten er det viktig for meg at buffeten er ren, ryddig og blir kontinuerlig fylt på, og at personalet klarer å rydde bordene kjapt. Ellers blir det utrivelig. Dette! Anonymkode: 57d2d...cd8 7
lurker Skrevet 3. september 2021 #24 Skrevet 3. september 2021 (endret) 32 minutter siden, AnonymBruker said: Hva liker dere å spise på hotell frokost? Hva er det viktigeste hotellet må ha? Og hva blir du kjempe glad og overrasker over at de har? Og hva er totalt unødvendig? Jeg skal være frokost sjef på et nytt hotell som åpner snart, og jeg jobber med innholdet. Vær så snill å gi meg litt hjelp😇 Anonymkode: 1f3f4...48b Når jeg er på hotell på fritiden vil jeg gjerne sove litt lenge, så at det er roomservice er det viktigste for meg. Av mat og drikke liker jeg fersklagde omeletter, musli & frukt, yoghurt, smoothies, god te og noe god bakst. Amerikanske pannekaker er heller ikke feil 🙂 Endret 3. september 2021 av lurker
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #25 Skrevet 3. september 2021 Det aller aller aller viktigste er å ikke dampkoke baconet. Da kan man like gjerne bare droppe det. Nystekte kanelboller gir en fantastisk lukt... Anonymkode: f6cef...bec 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #26 Skrevet 3. september 2021 Må ha forskjellig frukt! Gjerne omelett/eggerøre. Pass på at det alltid er noe av dette der man forsyner seg. Dumt å komme til en frokosrbuffét som gjest også er det tomt for noe av det man mest vil ha. Min mann går ofte for standard english breakfast med bønner og pølser etc. Barnet vårt synses det er herlig om det finnes en brødrister, nugatti og brød der. Anonymkode: e16de...b6c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #27 Skrevet 3. september 2021 For meg er det faktisk litt viktig at de som jobber kan skrive det de jobber med riktig: det heter hotellfrokost, ikke hotell frokost. Anonymkode: d4652...64a 7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #28 Skrevet 3. september 2021 Bacon som ikke har ligget lenge og blitt ekkel, og skikkelig godt brød. Anonymkode: 00bd4...bd1 1
Gjest Skrevet 3. september 2021 #29 Skrevet 3. september 2021 Er det egg, bacon og roastbiff så er jeg fornøyd! Dessverre skorter det både på bacon og roastbiff de aller fleste steder nå, ser noen derimot prøver seg på kalkunbacon, men nei, er ikke det samma!
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #30 Skrevet 3. september 2021 Egg og bacon😀 Anonymkode: 5f180...5cc 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #31 Skrevet 3. september 2021 Eggerøre, speilegg, bacon, ferskt brød, croissanter, rikelig utvalg av pålegg, fersk frukt og god kaffe! Anonymkode: 59ed3...43b 2
godfisk Skrevet 3. september 2021 #32 Skrevet 3. september 2021 Varmrøkt og kaldrøkt fisk, helst ørret, men laks funker også Skinke, både kokt og speket, og gjerne roastbeef, og spekepølser Ferskt brød, ganske grovt, gjerne lunt Kaffe Egg, både stekt og eggerøre God blåmuggost, gjerne lokalprodusert, det er gøy å prøve lokale produkter, og det viser at kjøkkenet har litt engasjement for det de driver med God hvitmuggost Oliven, paprika, fint snittet rødløk (mange overser løken, og jeg blir glad når hoteller tilbyr det), syltet rødbete, sylteagurk, tomat, agurk, salatblader Litt frukt Majones, remulade, cottage cheese, majonesbaserte salater Gjerne litt bedre kaffe enn kaffetrakterkaffe Jus, for de som liker det. Masse kaldt vann for meg, helst i mugger med masse is, men som heller sånn at jeg slipper å få isen i glasset Brunost, gulost Syltetøy, i alle fall jordbær og bringebær. Jeg spiser det ikke selv, men kan tenke meg at man ikke slipper unna med å ikke tilby det Mannen min synes dagen er ødelagt om han ikke får bacon til frokost på hotell, men det er ikke så viktig for meg 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #33 Skrevet 3. september 2021 Kan godt være helt enkelt og det viktigste er at personalet legger opp til meg. IKKE buffet! Det håper jeg blir den nye normalen og i alle fall er det de som har det sånn jeg vil bruke. Anonymkode: 8d745...f18
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #34 Skrevet 3. september 2021 Jeg setter STOR pris på glutenfri mat og laktosefri yoghurt/melk/Biola. Har IBS, så må være forsiktig med hva jeg får i meg. En del hoteller har kun glutenfri knekkebrød, og det synes jeg er for dårlig. Burde ikke være SÅ vanskelig å ha noen skiver glutenfritt brød tilgjengelig (som kan ristes). Anonymkode: 81a26...99a 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #35 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan godt være helt enkelt og det viktigste er at personalet legger opp til meg. IKKE buffet! Det håper jeg blir den nye normalen og i alle fall er det de som har det sånn jeg vil bruke. Anonymkode: 8d745...f18 Buffet er et must for folk som ikke tåler gluten eller laktose, eller som ikke spiser kjøtt/fisk/meieriprodukter. Anonymkode: 81a26...99a 4
Ullvott Skrevet 3. september 2021 #36 Skrevet 3. september 2021 Eggerøre og bacon er en selvfølgelighet. Et rikt utvalg av andre påleggssorter likeså. Samme med et variert utvalg av grove og fine brødvarer. Lune rundstykker er deilig. Når jeg er på hotell er det en av de få gangene jeg tar meg "frokostdessert", så jeg setter stor pris på oppskåret frukt, croissanter, makroner, bær og gode nøtter. Men det aller viktigste er faktisk at logistikken er god. Det må være romslig nok rundt frokostbuffeten, og ting må være slik plassert at det blir en naturlig flyt i rekkefølgen man forsyner seg. Det må være mange nok tappepunkter for kaffe, juice og melk, og man må unngå at ulike køer krasjer med hverandre. Det verste jeg vet er når frokostbuffeten er plassert i en nisje i rommet, som blir alt for trang i forhold til antallet gjester. 4
MissStiles Skrevet 3. september 2021 #37 Skrevet 3. september 2021 Jeg elsker hotellfrokost!!!! For meg er det viktig at det er skikkelig bacon og eggerøre. Utvalg av brød og rundstykker. Ekstra pluss i boken om de har smoothie eller står og steker vafler. 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #38 Skrevet 3. september 2021 Frukt og Yoghurt, croissanter, ferskpresset appelsinjuice og god kaffe! Det er det viktigste! Gode rundstykker og godt kjøttpålegg er også fint! Varmmat er jeg personlig ikke spesielt fan av, så tidlig på dagen. Jeg absolutt elsker hotellfrokost!❤️ Anonymkode: e5526...e70 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #39 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva liker dere å spise på hotell frokost? Hva er det viktigeste hotellet må ha? Og hva blir du kjempe glad og overrasker over at de har? Og hva er totalt unødvendig? Jeg skal være frokost sjef på et nytt hotell som åpner snart, og jeg jobber med innholdet. Vær så snill å gi meg litt hjelp😇 Anonymkode: 1f3f4...48b God eggerøre og godt bacon! Har vært på flere hoteller i sommer, og har ikke blitt imponert over baconet. Det er digg å kunne skjemme seg bort med pannekaker og lignende også når man først er på hotell. Kanskje wienerbrød? Oppskjært frukt, som melon, epler, mango osv. Yogurt med müsli. Anonymkode: 19d66...fff 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #40 Skrevet 3. september 2021 Grovt, skikkelig grovt, nybakt brød. Som er nyskåret i skiver av personalet, ikke av (potensielt grisete) gjester. Grov kjeks. Oppskåret frukt uten ekkel og søt lake. Grov leverpostei. Smilende egg. Kokt eller røkt skinke av god kvalitet. Fruktjuice, ikke nektar/saft. Oster med mye smak, ikke bare de der milde og snille. Oppskårne grønnsaker som avokado, tomat, agurk, paprika, vårløk… Og ikke minst, skikkelig god kaffe! Anonymkode: 4ac12...e6f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå