Amarula Skrevet 25. september 2005 #1 Del Skrevet 25. september 2005 er det like mengder eddik og sukker ? Til fisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2005 #2 Del Skrevet 25. september 2005 har ikke noe oppi raspet gulrot jeg! Men edikk om det er agurk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. september 2005 #3 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg bruker eddik og/eller sitron. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 25. september 2005 #4 Del Skrevet 25. september 2005 Sitron og eventuelt litt sukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 25. september 2005 #5 Del Skrevet 25. september 2005 gulrot-rasp serveres naturell her i huset god gulrot er godt nok, synes vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #6 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg har oppi eple og/eller appelsinbiter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2005 #7 Del Skrevet 25. september 2005 Kjapt å helle på litt appelsinjuice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 25. september 2005 #8 Del Skrevet 25. september 2005 gulrot-rasp serveres naturell her i huset god gulrot er godt nok, synes vi ← Enig. Noen ganger har jeg på litt balsamicoeddik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 25. september 2005 #9 Del Skrevet 25. september 2005 Har som regel gulrotrasp naturell eller med appelsinjuice på. En annen god versjon er å ha i appelsinjuice og raspede epler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plym Skrevet 26. september 2005 #10 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg bruker litt sitron, salt og pepper og ristede sesamfrø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 26. september 2005 #11 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg har oppi litt sitronsyre (pulver) og sukker. Nam, Nam..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle Skrevet 26. september 2005 #12 Del Skrevet 26. september 2005 Litt eddik (kanskje ei hakv kork?), metter det med sukker og fyller på med vann (hm..kanskje 3-4 dl?). Rister til at sukkeret er oppløst og heller over gulroten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 26. september 2005 #13 Del Skrevet 26. september 2005 Min mors råkostsalat er: Raspet gulrot og hakket crispy kinakål også blandes litt sitronsaft, litt vann og sukker og helles over når sukkeret er oppløst. Nydelig til fiskegrateng for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå