Gå til innhold

Pent eller stygt underliv?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Forventer hat fra mine sistas nå. 
Men jeg må ærlig innrømme jeg er glad jeg ikke ser sånn ut nedentil😳

Anonymkode: 816b8...185

neida det er sant. menn hater d :)

Anonymkode: 8a809...808

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.9.2021 den 6.46):

baller med sykt tykk og hard elefanthud.

Da er det faktisk snakk om sykdom. .

Anonymkode: 1a2e0...074

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):
A52E56B4-C4F7-4E17-BEF4-A90FB3AC6C5B.thumb.jpeg.c614a5f399f82f929f02377d8bf36ddc.jpeg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.9.2021 den 6.07):

Roastbiff/kebab/flaggermus vagina er IKKE pent

Anonymkode: 9edcd...94d

Jeg er en av dem som foretrekker det. Det finnes mange menn der ute som elsker at de indre kjønnsleppene tyter ut. Det er jo vanvittig opphissende. En strek er selvfølgelig også veldig fint, men det ser unektelig mye frekkere ut med synlige lepper og når den åpner seg som en vakker blomst 🤩, ojojoj. Nei, det du skriver over her er bare tull. 

Anonymkode: bb10a...4ef

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er jo noe slikt over halvparten av voksne kvinner ser ut!😅 De fleste har lengre indre kjønnslepper. Liker man ikke det begrenser det utvalget man kan være sammen med. Kanskje foretrekker dere da heller menn?

Anonymkode: 2c590...d02

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Deilig, jeg liker at det "tyter" ut litt. 

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo noe slikt over halvparten av voksne kvinner ser ut!😅 De fleste har lengre indre kjønnslepper. Liker man ikke det begrenser det utvalget man kan være sammen med. Kanskje foretrekker dere da heller menn?

Anonymkode: 2c590...d02

De fleste har ikke det

Anonymkode: b9ccd...b0a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De fleste har ikke det

Jo, over 50% har faktisk det. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hun ser aldeles nydelig ut. Og samtidig sånn som de aller fleste kvinner ser ut. Hvis man synes denne fitten er stygg, kan jeg nesten ikke skjønne noe annet enn at man har veldig lite erfaring med kvinner...? Jeg har aldri sett en stygg fitte, personlig. Jeg har likt dem alle og de har vært veldig forskjellige. Alle har hver sin sjarm.

• Liker 3
Skrevet

Nå har ikke jeg hatt sex med all verdens, men jeg har sett noen peniser, og har aldri tenkt æsj, utenom kanskje hvis jeg har kommet for nært og det stinker. 

Hvis jeg tenker etter, så liker jeg kanskje forhud bedre enn omskåret, og jeg liker at den ikke er så gruelig skeiv. Men alt går i grisen, om man kan si det slik. Dvs at så lenge den som kroppsdelen tilhører er snill og grei og tenner meg. 

Anonymkode: 1ca91...568

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jo, over 50% har faktisk det. 

Halvparten og de fleste er ikke helt synonymt :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Forventer hat fra mine sistas nå. 
Men jeg må ærlig innrømme jeg er glad jeg ikke ser sånn ut nedentil😳

Jeg ser sånn ut nedentil, og jeg er så glad for at jeg rakk å bli voksen før alt kjønnsleppefokuset kom. Jeg rakk å bli voksen nok til å ikke bry meg om hva andre mener, og voksen nok til å ha hatt nok erfaringer med menn til å skjønne at de fleste setter pris på meg som jeg er. Jeg har faktisk aldri opplevd negativ respons fra menn på at jeg har godt synlige indre kjønnslepper. Flere har derimot sagt uoppfordret at jeg er vakker. Noen ville kanskje foretrukket en annen vulva, men de har likt meg likevel, fordi det tross alt ikke er det viktigste i verden? Det teller kanskje mer at jeg er avslappet, elsker sex og har god selvtillit? Og flere ville kanskje vært avslappet, elsket sex og hatt god selvtillit hvis de hadde sluppet å lese for mange kommentarer som dine?

Selv har jeg jo heller aldri sett en penis jeg synes er ekkel eller feil. Forskjellige, ja, men opphissende på hver sin måte, og det viktigste er nå alltid mannen den sitter på. Er han varm, initiativrik, omsorgsfull og flink til å kommunisere? Da får vi det sikkert fint sammen.

Anonymkode: 56e04...59a

• Liker 8
Skrevet

Æææsj fyfaen styggeste jeg har sett

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Æææsj fyfaen styggeste jeg har sett

Har du vært sammen med en kvinne i virkeligheten? Hun ser fullstendig normal ut.

• Liker 5
Skrevet

Jeg må også ærlig innrømme det underlivet ser helt grusom ut. Hadde ikke rørt den med ildtang 

Anonymkode: 9edcd...94d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.9.2021 den 1.49):

Dette er pent forskjell til min!!!

Anonymkode: dc5dd...4e5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Dette er pent forskjell til min!!!

Dame 46 år født 2 barn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...