AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Hei, Jeg vet det er mange tråder om hva som defineres som en pen eller stygg vagina. Som primært går på kjønnsleppene. Spørsmålet er: hva defineres som en pen eller stygg penis? Anonymkode: 9edcd...94d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spørsmålet er: hva defineres som en pen eller stygg penis? Anonymkode: 9edcd...94d I motsetning til de kvinnelige kjønnsorganer, som kan beskrives i mange vendinger, vil vel de fleste foretrekke å kun bruke to begreper når de skal beskrive preferanser på mannens kjønnsorgan, lengde og tykkelse. Og den må jo være velstelt/ren. Anonymkode: fff26...fad
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 Hold kjeft. Jeg er drittlei av fokuset på at fitta er stygg. Det er den ikke. Fitter er flott! Se på kunstverket Great Wall of Vagina. Rent faktisk er det vulva du ser, vagina er skjeden og den er ikke avbildet, folk gidder bare ikke å lære seg navnet på kvinners kjønnsorgan. Tenk om folk ikke visste forskjell på pikk og baller? Haha! Apropos pikk og baller: Hva synes du om skrotum - er den pen? Har du sett panserballer, baller med sykt tykk og hard elefanthud. Hva synes du? Er det pent eller stygt? Anonymkode: b007d...b3c 14
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hold kjeft. Jeg er drittlei av fokuset på at fitta er stygg. Det er den ikke. Fitter er flott! Se på kunstverket Great Wall of Vagina. Rent faktisk er det vulva du ser, vagina er skjeden og den er ikke avbildet, folk gidder bare ikke å lære seg navnet på kvinners kjønnsorgan. Tenk om folk ikke visste forskjell på pikk og baller? Haha! Apropos pikk og baller: Hva synes du om skrotum - er den pen? Har du sett panserballer, baller med sykt tykk og hard elefanthud. Hva synes du? Er det pent eller stygt? Anonymkode: b007d...b3c OPSANN JEG LESTE VELDIG FORT OG TENKTE ENDA FORTERE. Tok feil! Poenget jeg egentlig ville få frem er dette: ikke snakk stygt om kjønnsorganer. Ikke om andres kropper generelt. Ungdom blir helt ødelagt, voksne tør ikke å kle av seg, folk tror det er noe galt med dem og skammer seg hele livet. Ikke bidra til sånn dritt. Kropper er forskjellige og det finnes er herlig mangfold. Anonymkode: b007d...b3c 17
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kropper er forskjellige og det finnes er herlig mangfold. Anonymkode: b007d...b3c Selvsagt, og det må være hovedbudskapet, men det må da være lov å si hva man synes er pent og mindre pent, om man har slike preferanser. Anonymkode: fff26...fad 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #6 Skrevet 3. september 2021 Poenget er ikke å snakke ned på noen. Faktoren er jo at en vagina som ikke har indrekjønnsleppene på utsiden er å foretrekke både for menn og kvinner. Samme som kvinner vil ha høye og mørke menn. Vi lever i en overfladisk verden dessverre. Jeg var kun nysgjerrig på hva som defineres som pent eller mindre pent. (Forhud, blodårer, penishode, rett/skjev) ol. Anonymkode: 9edcd...94d 1
Bamseklemmer Skrevet 3. september 2021 #7 Skrevet 3. september 2021 (endret) "Dæ, hun hadde ei fin mus" Det betyr ikke nødvendigvis at vaginaen er fin... det er bare et utrykk på at det tenner meg. Hvis vi ser på ei med stor klitt, lange labiaer med ulik lengde... er jo ikke det uten videre en fin symetrisk korrekt vagina, men du verden som den tenner meg. Så valget hva jeg foretrekker er ganske enkelt... og ikke minst er det min fordel at jeg synes de er delikate, for det finnes så mange slike vaginaer❤️😇😅 Endret 3. september 2021 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #9 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei, Jeg vet det er mange tråder om hva som defineres som en pen eller stygg vagina. Som primært går på kjønnsleppene. Spørsmålet er: hva defineres som en pen eller stygg penis? Anonymkode: 9edcd...94d Det dumme med dette er hvis noen beskriver en stygg penis, og flere sier seg enig i den beskrivelsen. Hva med han som faktisk har den type penis og leser dette? Kan være en ung gutt på 14-15 år som er usikker nok som det er. Må du virkelig bygge opp under det? Det samme gjelder selvfølgelig også for det kvinnelige kjønnsorgan. Folk bekymrer seg nok som det er, må du legge til en ekstra byrde? Anonymkode: 721e2...176 19
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #10 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må du virkelig bygge opp under det? Det samme gjelder selvfølgelig også for det kvinnelige kjønnsorgan. Folk bekymrer seg nok som det er, må du legge til en ekstra byrde? Dette, og dette. Det er atter en helt meningsløs diskusjon, som bygger opp under negativt kroppsfokus. Anonymkode: ad19d...e48 12
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #11 Skrevet 3. september 2021 Kroppsfokuset er der vi vil eller ei. Spørsmålet er hva som definerer en fin penis? Anonymkode: 9edcd...94d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #12 Skrevet 3. september 2021 Pen penis: stor, tykk, rett, glatt overflate (ikke markante blodårer) Stygg penis: liten (mindre enn 16 cm), tynn (mindre enn 14 cm), skeiv, ruglete overflate Anonymkode: aab04...4d3 1
Gjest Warrior Skrevet 3. september 2021 #13 Skrevet 3. september 2021 (endret) Er ikke alle pene da? Pene kommer i alle fasonger og størrelser. Har aldri sett en stygg penis eller vagina. Endret 3. september 2021 av Warrior
Obscura Skrevet 3. september 2021 #14 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det dumme med dette er hvis noen beskriver en stygg penis, og flere sier seg enig i den beskrivelsen. Hva med han som faktisk har den type penis og leser dette? Kan være en ung gutt på 14-15 år som er usikker nok som det er. Må du virkelig bygge opp under det? Det samme gjelder selvfølgelig også for det kvinnelige kjønnsorgan. Folk bekymrer seg nok som det er, må du legge til en ekstra byrde? Anonymkode: 721e2...176 Dette er jeg helt enig i 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #15 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): I motsetning til de kvinnelige kjønnsorganer, som kan beskrives i mange vendinger, vil vel de fleste foretrekke å kun bruke to begreper når de skal beskrive preferanser på mannens kjønnsorgan, lengde og tykkelse. Og den må jo være velstelt/ren. Anonymkode: fff26...fad Uenig. For meg må den være velproporsjonert for å være "fin". Et hode som er hakket større enn skaftet. Og være mest mulig nordisk hudfarget, også penishodet. Gjerne noen utstående blodårer på skaftet. Skal ikke gå inn på hva jeg ikke liker. Anonymkode: c5b5b...52f 2
Gjest Skrevet 3. september 2021 #16 Skrevet 3. september 2021 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. Anki, mod
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #17 Skrevet 3. september 2021 Glansen må være større enn skaftet, men det viktigste er at den er lengre enn ballene er store. Anonymkode: a5f4a...537 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #18 Skrevet 3. september 2021 Absolutt ingenting. Som dame syns jeg verken penis eller fitte er noe pent å se på. Elsker sex, men utseende er det siste som tenner meg. Anonymkode: 64303...91a 3
mjaus Skrevet 3. september 2021 #19 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): OPSANN JEG LESTE VELDIG FORT OG TENKTE ENDA FORTERE. Tok feil! Poenget jeg egentlig ville få frem er dette: ikke snakk stygt om kjønnsorganer. Ikke om andres kropper generelt. Ungdom blir helt ødelagt, voksne tør ikke å kle av seg, folk tror det er noe galt med dem og skammer seg hele livet. Ikke bidra til sånn dritt. Kropper er forskjellige og det finnes er herlig mangfold. Anonymkode: b007d...b3c Om man er så usikker på seg selv, så burde man ikke klikke seg inn på slike forumer heller. Man har et ansvar for hva man klikker seg inn på. Om jeg blir engstelig av å lese om kreft, har jeg et ansvar for å ikke klikke meg inn på kreft forumer. Kan ikke kreve av folk inne på det forumet at folk må slutte å skrive om det, siden det er en trigger for meg og mange andre... man kan bare la være å klikke seg inn. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #20 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Poenget er ikke å snakke ned på noen. Faktoren er jo at en vagina som ikke har indrekjønnsleppene på utsiden er å foretrekke både for menn og kvinner. Samme som kvinner vil ha høye og mørke menn. Vi lever i en overfladisk verden dessverre. Jeg var kun nysgjerrig på hva som defineres som pent eller mindre pent. (Forhud, blodårer, penishode, rett/skjev) ol. Anonymkode: 9edcd...94d Det er jo akkurat det du gjør, du snakker nedsettende om de som har indre kjønnslepper på utsiden. Anonymkode: 9f174...56a 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå