AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Har nettopp kjøpt leilighet og syns fargen på undervasken er grusom, lys oransj. Spørsmålet mitt er om det er mulig å legge kontaktplast over? Sett meg ut en sort marmor kontaktplast som jeg tror hadde passet. Anonymkode: 96caa...83f
C-girl Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Er det skapet du tenker på så går det helt fint, litt verre om det er vasken - er jo en del finurlige hjørner/kurver som ikke er så enkle å legge folie/kontaktplast på. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 Kontaktplass er så jævlig Harry (spesielt i marmor) Anonymkode: e9d67...7ab 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 Undervasken? Mener du underskapet, under vasken? Det verste jeg vet er kontaktplast. det er griseharry. Stygt. Men du gjør som du vil. Før du legger kontaktplast med fake marmorutseende, sjekk prisene på Ikea først, på hva et nytt underskap vil koste deg. Kanskje det er billigere enn du tror. Anonymkode: 3958c...606
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 Det er da ingen som ser at det er kontaktplast? Det er ikke fordi det er marmor dere syns det er «harry», alternativet er i fargen perlegrå som er litt mer vanlig. Anonymkode: 96caa...83f 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #6 Skrevet 3. september 2021 C-girl skrev (2 timer siden): Er det skapet du tenker på så går det helt fint, litt verre om det er vasken - er jo en del finurlige hjørner/kurver som ikke er så enkle å legge folie/kontaktplast på. Ja, det er skapet det har du helt rett i. Anonymkode: 96caa...83f
solmåneogstjerner Skrevet 3. september 2021 #7 Skrevet 3. september 2021 Det er absolutt mulig. Du må vaske grundig først, og være veldig nøye når du legger det på, glatte ut osv. Skru av håndtakene først og sett dem på etterpå. Det var sånn på underskapene på badet her da jeg flyttet inn, det var umulig å se når skapene var lukket. Det tok noen uker før jeg merket det, og da var det når dørene var åpne. Jeg tok det av etter ett år eller noe slikt, da hadde det begynt å løse seg litt opp. Og jeg vil heller ha det sånn det er nå. Men det er jo bare smak og behag. Her er det hvite skap, men de forrige eierne ville tydeligvis ha litt farge (altså motsatt av hos deg). Det varer altså ikke for alltid, men en grei måte å fikse opp litt. Så lenge du legger det nøye. 1
solmåneogstjerner Skrevet 3. september 2021 #8 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er da ingen som ser at det er kontaktplast? Det er ikke fordi det er marmor dere syns det er «harry», alternativet er i fargen perlegrå som er litt mer vanlig. Anonymkode: 96caa...83f Nei man ser det ikke så lenge man legger det nøye. Og holder dørene lukket 😉 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #9 Skrevet 3. september 2021 solmåneogstjerner skrev (15 minutter siden): Det er absolutt mulig. Du må vaske grundig først, og være veldig nøye når du legger det på, glatte ut osv. Skru av håndtakene først og sett dem på etterpå. Det var sånn på underskapene på badet her da jeg flyttet inn, det var umulig å se når skapene var lukket. Det tok noen uker før jeg merket det, og da var det når dørene var åpne. Jeg tok det av etter ett år eller noe slikt, da hadde det begynt å løse seg litt opp. Og jeg vil heller ha det sånn det er nå. Men det er jo bare smak og behag. Her er det hvite skap, men de forrige eierne ville tydeligvis ha litt farge (altså motsatt av hos deg). Det varer altså ikke for alltid, men en grei måte å fikse opp litt. Så lenge du legger det nøye. Takk for fint og utfyllende svar Anonymkode: 96caa...83f 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #10 Skrevet 3. september 2021 Hvorfor i all verden skal du ha marmor på underskapet? Om det var benkeplate er det en ting. Det kan være fint med folierte skapdører, men ikke med marmor... Det ser så fake ut. Anonymkode: 0c1af...68c 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #11 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor i all verden skal du ha marmor på underskapet? Om det var benkeplate er det en ting. Det kan være fint med folierte skapdører, men ikke med marmor... Det ser så fake ut. Anonymkode: 0c1af...68c Som sagt, har falt litt for perlegrå, tror ikke den vil skille seg så veldig ut Anonymkode: 96caa...83f 1
solmåneogstjerner Skrevet 3. september 2021 #12 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Som sagt, har falt litt for perlegrå, tror ikke den vil skille seg så veldig ut Anonymkode: 96caa...83f Jeg tror det blir fint! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå