Gå til innhold

Ghostet, igjen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det før du anser deg som ghostet? Har hatt daglig kontakt med en (tilsynelatende) flott fyr gjennom hele sommeren, og nå har det gått en hel uke uten livstegn. Antar han ikke er død – så skal jeg da anse meg som ghostet?! Vi har datet, hatt sex osv. (Og, jeg sendte de 3 siste meldingene i helgen – åpnet, men ikke noe svar.)

Anonymkode: 52856...f2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke interessert. Men han sletter deg ikke slik at han kan ta opp tråden for sex dersom han ikke finner noe bedre. Er han interessert og lever (noe du vet siden han åpner meldinger) så svarer han. Enkelt og greit, ikke vits å analysere det.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvor lang tid tar det før du anser deg som ghostet? Har hatt daglig kontakt med en (tilsynelatende) flott fyr gjennom hele sommeren, og nå har det gått en hel uke uten livstegn. Antar han ikke er død – så skal jeg da anse meg som ghostet?! Vi har datet, hatt sex osv. (Og, jeg sendte de 3 siste meldingene i helgen – åpnet, men ikke noe svar.)

Aldri send tre meldinger på rad uten å få svar. Da ødelegger du balansen i forholdet. Han dukker sikkert opp igjen.

Anonymkode: b86e9...5a9

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Aldri send tre meldinger på rad uten å få svar. Da ødelegger du balansen i forholdet. Han dukker sikkert opp igjen.

Anonymkode: b86e9...5a9

Ser den. Men for å være korrekt: den første var et svar på en melding fra ham, tidlig på dagen. Mange timer senere sendte jeg et bilde og skrev litt om dagen/bildet - det ble 2 meldinger :). Så ikke 3 "masete" meldinger.

• Liker 2
Skrevet

Han har mistet interessen. 

Anonymkode: 51f85...20b

Skrevet

Ikke send han flere meldinger. Ikke forsøk dialog men se på manglende kommunikasjon fra han som den info du trenger til å gå videre. Hvis du klarer det vil du takke deg selv når du er ferdig med han emosjonelt. Jeg ble ghostet og tryglet om en forklaring, men angrer veldig på det nå. Skulle ønske at han ikke visste hvor lei meg jeg ble og føler jeg mistet litt stolthet av det. Selv om det er vi som er normaltfungerende emosjonelt og ikke ghosterne

Anonymkode: 561d8...928

• Liker 3
Skrevet

Fikk plutselig en helt intetsigende og tam melding. Han om det, jeg gidder ikke sånn her tull. Så da får vel heller jeg bli ghosteren i dette tilfellet. Sabla synd, likte ham kjempegodt… men smuler er jeg ferdig med å ta til takke med.

TS.

PS: takk for svar. Støtter alle teorier her ;)

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Fikk plutselig en helt intetsigende og tam melding. Han om det, jeg gidder ikke sånn her tull. Så da får vel heller jeg bli ghosteren i dette tilfellet. Sabla synd, likte ham kjempegodt… men smuler er jeg ferdig med å ta til takke med.

TS.

Veldig bra. Ikke svar mer.

Anonymkode: 35e2c...c2d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS.

Ja bli ghosteren! La han steke i sitt eget fett!! Fortell oss gjerne hvordan han reagerer på det!

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som han har dobbeldatet, og at han valgte den andre. Dating i 2021 skal ikke være lett. Ingen respekt (folkeskikk) for andre mennesker lenger. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ja bli ghosteren! La han steke i sitt eget fett!!

På den ene siden er jeg enig, men samtidig synes jeg sjelden øye for øye, tann for tann har noe særlig for seg.

Er det ikke egentlig bedre om han får klar tilbakemelding om hvorfor han blir dumpet, slik at han kanskje forhåpentligvis ikke utsetter nestemann (eh... nestekvinne?) for samme oppførsel? Eller kanskje jeg er naiv som tror at sånne folk på noen som helst måte kan omvendes.

Skrevet
so_what skrev (5 minutter siden):

På den ene siden er jeg enig, men samtidig synes jeg sjelden øye for øye, tann for tann har noe særlig for seg.

Er det ikke egentlig bedre om han får klar tilbakemelding om hvorfor han blir dumpet, slik at han kanskje forhåpentligvis ikke utsetter nestemann (eh... nestekvinne?) for samme oppførsel? Eller kanskje jeg er naiv som tror at sånne folk på noen som helst måte kan omvendes.

Tviler på at det har noe for seg. Han er tydeligvis ikke interessert og vil ikke bry seg om det uansett. Og en normalt oppegående person forstår fra før at det ikke er grei oppførsel å ghoste.

Anonymkode: 35e2c...c2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.9.2021 den 23.33):

Ja bli ghosteren! La han steke i sitt eget fett!! Fortell oss gjerne hvordan han reagerer på det!

Hva er dette for noe psykopatgreier😅

Hvem har såret deg? 

Anonymkode: 13865...a36

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hva er dette for noe psykopatgreier😅

Hvem har såret deg? 

En ghoster 😭 Likte han 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En ghoster 😭 Likte han 

Uffda, men prøv å ta lærdom av det og velg bedre menn. Gi de hyggelige, snille mennene en sjanse. 

Skrevet

Altså, når en mann ikke svarer deg på henvendelsene du kommer med, og attpåtil bruker lang tid på å ta kontakt i det hele tatt, så er han ikke særlig interessert. 

Iverstefall brukes du som backup for sex og oppmerksomhet. Der er du muligens én av flere kandidater. 

Et forhold er uansett klink dødfødt å få til når ghosting har slått inn. 

Så da må du være rask på labbene med å avvise vedkommende, slik at det er han som sitter igjen med den vonde følelsen av å bli ghostet/vraket, og ikke du. Ta kontroll over situasjonene du ikke har kontroll i! :) 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...