Cuntzilla Skrevet 5. september 2021 #61 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å hevde at det er forskjell på mennesker er ikke en fornærmelse, det er en realitet. Påstod ingenting om deg, jeg snakket ikke en gang med deg, så at du følte for å stille deg i skuddlinjen, og gjorde det, får du ta ansvar for selv. Anonymkode: 13f5b...bde Ærlig talt, klarer du ikke formulere et innlegg med innhold som gir mening? Jeg tror kanskje du har svart på feil, det er vel ingen som har sagt noe annet enn at det er forskjell på folk. Men greit, dersom du bare står og vrenger av deg usammenhengende vrøvl så skal jeg trekke meg ut av "skuddlinjen". Jeg er mer interessert i å utveksle meninger.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #62 Skrevet 5. september 2021 Cuntzilla skrev (2 minutter siden): Ærlig talt, klarer du ikke formulere et innlegg med innhold som gir mening? Ikke ett som gir mening for deg nei. Klarer du godta det, og så gå tilbake til de som er på din egen størrelse nå? Anonymkode: 13f5b...bde
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #63 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fint at du nå prøver å utdype litt, men jeg skjønner ikke hvorfor du blir så rasende. Verbalt er du tydeligvis opptatt av å skille mellom tanker og følelser, men i praksis er det jo ingen her inne som hisser seg mer opp enn deg. Projisering? Vel, vel, nå har jeg ikke flere perler å kaste. Riktig god natt! Anonymkode: c3df1...56f Ja, her er Dunning Kruger i full aksjon, som vanlig. Anonymkode: 13f5b...bde
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #64 Skrevet 5. september 2021 God økonomi Anonymkode: e6a24...2aa
Cuntzilla Skrevet 5. september 2021 #65 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, her er Dunning Kruger i full aksjon, som vanlig. Anonymkode: 13f5b...bde Å fullstendig misforstå Dunning-Kruger-effekten og bruke den feil for å prøve å hevde seg over en annen må være toppen av ironi.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #66 Skrevet 5. september 2021 Cuntzilla skrev (Akkurat nå): Å fullstendig misforstå Dunning-Kruger-effekten og bruke den feil for å prøve å hevde seg over en annen må være toppen av ironi. Så bra, da har du noe å le hult av Anonymkode: 13f5b...bde
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #67 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, her er Dunning Kruger i full aksjon, som vanlig. Anonymkode: 13f5b...bde Kanskje ikke akkurat DK, men selvinnsikten står åpenbart noe tilbake å ønske. Det er jo litt paradoksalt når en person som til de grader er opptatt av å belære andre om argumentasjonsteori og saklighet behersker det så dårlig selv. Anonymkode: c3df1...56f 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #68 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kanskje ikke akkurat DK, men selvinnsikten står åpenbart noe tilbake å ønske. Det er jo litt paradoksalt når en person som til de grader er opptatt av å belære andre om argumentasjonsteori og saklighet behersker det så dårlig selv. Anonymkode: c3df1...56f Spikersuppe-DK Anonymkode: 13f5b...bde 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #69 Skrevet 5. september 2021 Gorgonzola skrev (På 4.9.2021 den 12.06): Beklager om jeg fornærmer deg nå men; hvor lenge har du vandret rundt på planeten? Hva mener du/hva vil du si med dette? Anonymkode: b3db9...14c
Gjest Trøst Skrevet 5. september 2021 #70 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvis det er perspektivet på forhold, er det såklart ikke noe tap. Anonymkode: 96d9e...148 Nettopp. Jeg ser jo så klart sjarmen i å ha en spesiell person i livet sitt som betyr alt for en, men har erfart at å miste en slik person er såpass tungt at det er ikke verdt å ha en i livet i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #71 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva mener du/hva vil du si med dette? Anonymkode: b3db9...14c En annen måte å stille KG's mest forslitte spørsmål på: Hvor gammel er du? Anonymkode: 2c99c...ece
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #72 Skrevet 5. september 2021 Mange er sex avhengige eller har et såpass stort behov for bekreftelse på at de har draget og er tiltrekkende at de får ikke nok hjemme, derfor puler de andre! Det er som en besettelse/sykdom! Anonymkode: a6f41...1bc
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #73 Skrevet 5. september 2021 Jeg elsker kjæresten min og vil ikke miste han. Men sexlivet er dårlig på alle måter. Å veldig ofte blir den ikke hard pga ADHD medisinen han tar. Vet at han tenner på meg så det er ikke ett problem. Men savner å ha sex med en mann som blir hard bare jeg tirrer utenpå buksen. Å savner heftig sex med en som blir skikkelig hard. Så må innrømme at jeg har tenkt tanken på å skaffe en knullevenn på si. Kommer nok aldri til å gjøre det ettersom jeg hadde vært redd for at det skulle bli oppdaget,så jeg mister kjæresten min. Men hadde det vært garantert at det ikke ble oppdaget så hadde jeg ganske sikkert vært utro ofte. Anonymkode: 8e72e...fb5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #74 Skrevet 5. september 2021 Nå har ikke jeg rotet meg borti noen i mitt nåværende forhold som har vart en del år. Men med min forrige partner var jeg utro fordi "beste venninnen" (hans tidligere ex) spurte meg om jeg hadde problemer med at de hang sammen, hadde kontakt osv. Jeg visste ikke at hun eksisterte før hun tok kontakt med meg 😅 Syntes det var veldig tilfeldig at hun plutselig begynte å holde meg under avhør på melding uten grunn og virket sur på meg for noe, men jeg sa at jeg hadde null problemer med at de har kontakt og henger sammen. Vi hadde vell og merke et avstandsforhold, der jeg ikke hadde mulighet å komme på besøk annet i helgene da jeg studerte. Dro til han en helg og fant en stringtruse på siden av sengen hans (venninna hadde visst glemt den igjen 😂), tenkte ikke noe særlig over dette da jeg aldri hadde opplevd utroskap før og han hadde søstre som bodde i samme hus. Dro senere til min nære venninne og fikk høre av både hun og hennes bestevenninne at de hadde kjørt "venninnen" til kjæresten min i den tid, hjem til han. Så fortalte jeg venninnen min om at jeg fant denne stringtrusen inne på rommet hans, og de brølte ut "vi skjønte det, de holder fremdeles på!". Jeg ble satt ut og skjønte ingenting og hvordan jeg skulle reagere, så vi planla å lure frem sannheten fra venninnen til kjæresten min om de rotet sammen bak min rygg. Så venninnen til min nære venninne hadde god kontakt med denne jenta kjæresten min hang med, men hun visste ikke at jeg og min nære venninne kjente venninna hennes, de dro på byen sammen dagen etter, hun ble vell litt for full og begynte å snakke om å dra på besøk til kjæresten min og ringte han flere ganger mens jeg var sammen med han. Han valgte å svare etterhvert. Han fortalte meg at han måtte dra ut å hjelpe henne da hun var full og trengte å komme seg hjem. Jeg ringte min nære venninne for å be om å bli hentet slik at vi kunne se om han bare skulle hjelpe henne hjem, vi kjørte forbi huset hennes (da min nære venninnen min visste hvor hun bodde) og fanget dem begge i full aktivitet i bilen. Kort fortalt, jeg hadde meg med bestekompisen hans dagen etter. Da jeg konfronterte han med utroskapen han hadde utført, var dette bare løgn og fantasi. Så fortalte jeg han om at vi hadde mistanke da jeg fant stringtruse på soverommet og så de i bilen den natten. Da var han veldig lei seg og ville beklage seg for alt han hadde gjort, ville ha en ny sjanse og prøve på nytt. Så fikk han vite om at jeg lå med kompisen hans, ville han fremdeles fortsette med meg. Der endte jeg det da det aldri hadde gått. Nå, har jeg det supert med en herlig, kjekk og fin mann som jeg gleder meg over å kalle min! Kunne aldri tenkt meg å gjøre noe slikt mot han jeg er sammen med nå, da det hadde knust meg i tusen biter bare ved tanke på hvordan det hadde vært for han. Heller lykkelig med én person i masse år eller evig, enn med flere og ha et forhold der man er falsk mot sin partner! Anonymkode: 6f84b...cc9 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #75 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): En annen måte å stille KG's mest forslitte spørsmål på: Hvor gammel er du? Anonymkode: 2c99c...ece Hva har det med saken å gjøre? Jeg er midt i 20-årene. Anonymkode: b3db9...14c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #76 Skrevet 6. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva har det med saken å gjøre? Jeg er midt i 20-årene. Anonymkode: b3db9...14c Ganske mye vil jeg si. Bastante meninger henger ofte sammen med lite livserfaring. Det er så enkelt som at en person midt i 20-årene ikke har prøvd å leve i et 30 år langt forhold... Du lider av skråsikkerhet Anonymkode: bdc6d...06b 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #77 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ganske mye vil jeg si. Bastante meninger henger ofte sammen med lite livserfaring. Det er så enkelt som at en person midt i 20-årene ikke har prøvd å leve i et 30 år langt forhold... Du lider av skråsikkerhet Anonymkode: bdc6d...06b Haha nei, jeg mener bare at man skal være ærlig og trofast. Om man ønsker å ligge med andre (uansett om man har vært sammen i 1 eller 30 år) så får man enten spørre partner om det er greit å ha åpent forhold eller gjøre det slutt. Jeg lider av ærlighet, respekt og at jeg bryr meg om andres følelser! Anonymkode: b3db9...14c 1
Adrenalina1 Skrevet 6. september 2021 #78 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 22.47): Jeg gjør det fordi mannen har blitt lat, kjedelig, tjukk og sur. Kjeder meg 🤷♀️ Anonymkode: 02b47...ca2 Kanskje det er pga deg han har blitt slik. Hva med litt selvinnsikt?
Antiviruset Skrevet 6. september 2021 #79 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ganske mye vil jeg si. Bastante meninger henger ofte sammen med lite livserfaring. Det er så enkelt som at en person midt i 20-årene ikke har prøvd å leve i et 30 år langt forhold... Du lider av skråsikkerhet Anonymkode: bdc6d...06b Hva er galt med skråsikkerhet når man vet at en står fjellstøtt på egen moral, etikk og verdier? Dette handler ikke om alder, det handler om moral! Du trenger ikke være veldig gammel for å forstå at svik er riv ruskende galt. Heller skråsikker på at svik er moralsk forkastelig, en høy kølle og lav moral som du virker å følge. Din livserfaring ser jo ikke ut som har tatt deg noe videre i livet angående moral ovenfor andre mennesker. Utroskap er forkastelig svik! 1
Uredd Skrevet 6. september 2021 #80 Skrevet 6. september 2021 7 minutter siden, Adrenalina1 said: Kanskje det er pga deg han har blitt slik. Hva med litt selvinnsikt? Eller kanskje ikke? Hva med litt perspektiv og objektivitet i stedet for selvgode forsøk på roast av andre...? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå