Gå til innhold

Nybegynner snapchat. Hvordan fikse dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har skaffa meg snapchat omsider og hatt det i et par dager. Prøvd meg frem men det er et par ting jeg lurer på: 

Går det ikke an å ha et ordentlig bilde av seg selv på "profilen" på snapchat, kun disse teite bitemojiene eller hva det heter? 

Og: 

Går det an å skru av unødvendige varsler som "x skriver en mld"? Holder lenge for meg å få varsel når jeg mottar en mld

Håper noen kan svare :)

Anonymkode: 7ce0b...6df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bildet du har kan ikke bli et ordentlig bilde dessverre, bare slettes eventuelt.

Varslinger endrer du på innstillinger på mobilen, hvertfall på IPhone. Du kan ikke fjerne at det står «Marie skriver…», men samtidig beholde selve snap-varselen. Det du kan gjøre er å skru av alle varslene, eller at du bare skrur av lyden, men varslene dukker opp i bakgrunnen selvom.

Vil bare komme med et tips, om du ikke vet det. Når du har tatt et bilde, dukker det opp nederst et lite firkantet ikon med et + tegn. Hvis du trykker på den, legger du ut bildet på Story for alle vennene dine å se, uten at snap gir deg en varsel. Bare greit å være obs på, jeg har klart å trykke på den ved en feiltakelse noen ganger.

Anonymkode: 9bcd2...1d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...