Gå til innhold

På full fart opp og fram.

Nomar

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor man legger ut lenke til en slik type blogg her inne. Eller er det for å fiske etter konstruktiv kritikk - slik at man kan misforstå kritikken og skrive klageinnlegg på bloggen? Med versaler og halvfet!?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DramaTheLama skrev (13 minutter siden):

Er blogging blitt det nye for 50+?!

Det er den aldersgruppen som har overtatt fra de yngre. Unge bloggere har gått over til andre sosiale medier og nå er det bare gamlingene igjen. De bruker bloggen som en dagbok og det blir utrolig kjedelig når det er både dårlige tekster og bilder. Jeg skulle ønske at noen av dem kunne hatt temabaserte blogger og ikke bare blogger som handler om at de har stått opp, gått en tur, hva de har spist til middag og når de legger seg.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke blogger til muddelaldrende damer, det er så innholdsløst og lite interessant som det kan bli for min del.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor man legger ut lenke til en slik type blogg her inne. Eller er det for å fiske etter konstruktiv kritikk - slik at man kan misforstå kritikken og skrive klageinnlegg på bloggen? Med versaler og halvfet!?

Skal vedde hesten min på at i morgen eller om noen dager kommer det freseinnlegg fra en av disse to damene 😄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jøyemeg da! Skummet gjennom et par innlegg og det går i ny dag, står opp, gjør ingenting, takk for meg…

Livet er for kort. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slike svært småskala hobbyblogger har selvfølgelig minimal interesse for andre enn bloggerne selv og deres innerste krets.  Siden det ikke er noe å kritisere her, annet enn at det nettopp blir uinteressant for den jevne leser, kan man kanskje la hennes blogg være i fred?  Det er ingenting her som forsvarer en lang tråd på et tross alt ganske stort nettforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...