Nomar Skrevet 2. september 2021 #1 Del Skrevet 2. september 2021 Hva syntes du om denne bloggen her da: https://audmarit.blogg.no/ Jeg syntes den var veldig koselig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarantulla Skrevet 2. september 2021 #2 Del Skrevet 2. september 2021 Jeg syntes den var fryktelig kjedelig. Det er helt greit å ha dagbok på nett, om man vil noe mer trenger man innhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 2. september 2021 #3 Del Skrevet 2. september 2021 Nomar skrev (1 time siden): Hva syntes du om denne bloggen her da: https://audmarit.blogg.no/ Jeg syntes den var veldig koselig. Så du syns den var så koselig at du måtte lage deg en bruker her inne for å spre budskapet... Den bloggen er veldig kjedelig og ikke noe jeg bruker tid på. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. september 2021 #4 Del Skrevet 2. september 2021 Ny bruker...? Nei, vi går ikke innpå blogger som nye brukere reklamerer for. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nomar Skrevet 2. september 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 2. september 2021 Nå forstår jeg ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarantulla Skrevet 2. september 2021 #6 Del Skrevet 2. september 2021 Nomar skrev (1 minutt siden): Nå forstår jeg ingenting. Hva forstår du ikke? Hvorfor vi ikke synes det samme som deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nomar Skrevet 2. september 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 2. september 2021 At folk mener at det er jeg som er bak den bloggen. For det er jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. september 2021 #8 Del Skrevet 2. september 2021 (endret) Nomar skrev (9 minutter siden): At folk mener at det er jeg som er bak den bloggen. For det er jeg ikke. Jeg har vært innom bloggen tidligere og det fristet ikke med gjensyn. Den var rett og slett kjedelig. Vedkommende kan heller starte en dagbok her på kg. Det er mye bedre og hun får flere lesere. Endret 2. september 2021 av Honey Dew 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 2. september 2021 #9 Del Skrevet 2. september 2021 Nomar skrev (1 minutt siden): At folk mener at det er jeg som er bak den bloggen. For det er jeg ikke. Føler du deg truffet? Det er ingen som har anklaget deg for å stå bak den bloggen... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nomar Skrevet 2. september 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 2. september 2021 Nei men det er jo en som skrev at jeg hadde laget meg bruker bare for å skrive pent om en annen blogger er det ikke lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarantulla Skrevet 2. september 2021 #11 Del Skrevet 2. september 2021 Nomar skrev (2 minutter siden): Nei men det er jo en som skrev at jeg hadde laget meg bruker bare for å skrive pent om en annen blogger er det ikke lov. Det er klart det er lov, det bare virker litt suspekt. Det er flere bloggere som har gjort det samme, opprettet tråd om egen blogg som første innlegg. Mulig du er kjempefan av dama, og det er jo fint. Men ikke alle blogger trenger en egen tråd på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. september 2021 #12 Del Skrevet 2. september 2021 Som å dykke inn i et sort hull av trivialiteter med en språkføring som gjør fysisk vondt å bevitne, i likhet med de fleste blogger av den typen. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarantulla Skrevet 2. september 2021 #13 Del Skrevet 2. september 2021 Jeg undres på om bloggeren nå får materiale til et ulve-innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 2. september 2021 #14 Del Skrevet 2. september 2021 Kollontaj skrev (6 minutter siden): Som å dykke inn i et sort hull av trivialiteter med en språkføring som gjør fysisk vondt å bevitne, i likhet med de fleste blogger av den typen. Hun er sikkert en hyggelig dame som har blogging som en hobby. Språket er dårlig, bildene er dårlige og uklare og det hele blir til slutt pinlig å lese. Det frister ikke til gjentakelse å lese bloggen om at hun har stått opp og drukket morgenkaffen sin. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 2. september 2021 #15 Del Skrevet 2. september 2021 tarantulla skrev (Akkurat nå): Jeg undres på om bloggeren nå får materiale til et ulve-innlegg? 😅 Vent å se for jeg så at hun hadde støttet Mette i et blogginnlegg og fortalt sin bloggvenninne dixierose om hvor fæle vi er. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. september 2021 #16 Del Skrevet 2. september 2021 Elmarora skrev (2 minutter siden): 😅 Vent å se for jeg så at hun hadde støttet Mette i et blogginnlegg og fortalt sin bloggvenninne dixierose om hvor fæle vi er. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarantulla Skrevet 2. september 2021 #17 Del Skrevet 2. september 2021 Elmarora skrev (1 minutt siden): 😅 Vent å se for jeg så at hun hadde støttet Mette i et blogginnlegg og fortalt sin bloggvenninne dixierose om hvor fæle vi er. Det var det jeg også så, og det var tydelig at hun hadde latt seg inspirere av Dixierose sin aggressive anti-mobberstil. Hun håper kanskje å høste litt klikk og tilbakemeldinger som nytt medlem av Unionen mot Ulver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. september 2021 #18 Del Skrevet 2. september 2021 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 2. september 2021 #19 Del Skrevet 2. september 2021 tarantulla skrev (22 minutter siden): Jeg undres på om bloggeren nå får materiale til et ulve-innlegg? 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 2. september 2021 #20 Del Skrevet 2. september 2021 Helt unik blogg, tipper den troner på lista innen året er omme🤪 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå