AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Er godt hundevandt, har hatt elghund, husky, Berner sennen, cockerspaniel og nå sist pomeranian Var veldig fornøyd med pomeranian! 😊 Har blitt litt dårligere til bens, så fint med en hund som ikke krever så alt for mye fysisk aktivitet (men gjerne mye psykisk stimuli). Pomeranianen ville også ha tur, men det er forskjell på en husky og pomeranian, om dere skjønner hva jeg mener 😅 Kan nå gå 1 time tur dagen Det eneste negative med pomeranian var pelsen. Derfor ønsker jeg ved neste hund en mer vedlikeholdsfri pels. Men jeg ønsker heller ikke korthåret. Gjerne mer typ akita pels. Men ikke så stor som en akita. Ønsker heller ikke langhåret vedlikeholds fri pels, som pappillon. Jeg liker de fluffy 😜 Ønsker ikke puddel Noen forslag? Anonymkode: 4e09e...d78
powerpuffen Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 (endret) Kanskje denne testen kan hjelpe deg litt på vei? https://www.purina.no/hunder/hunderaser/rase-velger eller denne? https://www.anicura.no/hvilken-hunderase-passer-meg/hunderaservelger/ Endret 2. september 2021 av Lacuna
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 Hva med en liten griffon? Griffon Bruxellois og Griffon Belge er strihåret omtrent som schnauzere og må nappes, men Griffon Petit Brabancon er korthåret og vedlikeholdsfri pels, dog ikke fluffy. Men de er helskjønne små skapninger som er veldig enkle å ha med å gjøre. Allsidige og er med på alt, men krever ikke noe voldsomt aktivitetsnivå, en times tur om dagen er helt fint! 😊 Eneste problemet er at de er som non-stop, vanskelig å klare seg med bare 1 😂 Anonymkode: ee900...c1a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 Affenpinscher? Anonymkode: 3495e...20b
NettoppJa Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 Hva med en liten shibatispe (Shiba inu)? Spørs om 1 time tur blir litt lite per dag, men hvis det blir lufting et par ganger i tillegg og kanskje litt lengre turer innimellom?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå