Gå til innhold

Hvilken iphone anbefaler du og hvorfor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er hovedforskjellen på en iphone og en android telefon?

Aldri hatt mobil fra apple så vet ingenting om det. 😄 

Anonymkode: 8fdb9...2ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hovedforskjellen er jo operativsystemet. iPhone bruker iOS, samsung bruker android. 

Jeg synes en iPhone er mye lettere i bruk, da den ikke inneholder så mye pikkpakk. Men dette er absolutt en vanesak. Noen sverger til iPhone, andre til android-telefoner. 

Om du tror iPhone er en telefon du kunne tenkt deg burde du absolutt fått prøve en av noen du kjenner eller på butikk før du kjøper. 

Skrevet
Lacuna skrev (13 timer siden):

Hovedforskjellen er jo operativsystemet. iPhone bruker iOS, samsung bruker android. 

Jeg synes en iPhone er mye lettere i bruk, da den ikke inneholder så mye pikkpakk. Men dette er absolutt en vanesak. Noen sverger til iPhone, andre til android-telefoner. 

Om du tror iPhone er en telefon du kunne tenkt deg burde du absolutt fått prøve en av noen du kjenner eller på butikk før du kjøper. 

Nei, jeg er fornøyd med android men det er et av barna som bryter ut av android sekten vår og vil over på den mørke siden. 😄 Men siden ingen av oss har apple så var vi usikre på hvilken vi skal kjøpe.

Dette barnet vårt har en ipad som hun er vant med så hun kan jo "Apple" men vi andre har Samsung...

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei, jeg er fornøyd med android men det er et av barna som bryter ut av android sekten vår og vil over på den mørke siden. 😄 Men siden ingen av oss har apple så var vi usikre på hvilken vi skal kjøpe.

Dette barnet vårt har en ipad som hun er vant med så hun kan jo "Apple" men vi andre har Samsung...

Om barnet er vant med iPad blir overgangen til iPhone enkel. Det er omtrent det samme på iPad som på iPhone. Jeg hadde nok gått for vanlig utgave og ikke pro. For eksempel iPhone 12. Nå kommer snart iPhone 13, så da vil den gå ned i pris. Tror Elkjøp allerede har satt ned prisen noe 

Endret av Lacuna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...