Dude1996 Skrevet 6. oktober 2021 #61 Del Skrevet 6. oktober 2021 Noen som vet hvem han legen er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mårran Skrevet 28. oktober 2021 #62 Del Skrevet 28. oktober 2021 (endret) Dude1996 skrev (På 6.10.2021 den 11.13): Noen som vet hvem han legen er? Det er en lege som Charter-Svein tagget i en post på sin Facebookside den 19. oktober. Han er eller var allmennlege ved Volvat. Er det noen som vet noe mer om han? Han fremstår som konspirasjonsteoretiker på Facebook. Men hvordan kan han jobbe som lege på Volvat når han er antivakser? Endret 28. oktober 2021 av Hufsetufs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dude1996 Skrevet 28. oktober 2021 #63 Del Skrevet 28. oktober 2021 29 minutter siden, Hufsetufs said: Det er en lege som Charter-Svein tagget i en post på sin Facebookside den 19. oktober. Han er eller var allmennlege ved Volvat. Er det noen som vet noe mer om han? Han fremstår som konspirasjonsteoretiker på Facebook. Men hvordan kan han jobbe som lege på Volvat når han er antivakser? https://www.verdidebatt.no/Julenissen Bare det kallenavnet der får han til å virke lite troverdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mårran Skrevet 28. oktober 2021 #64 Del Skrevet 28. oktober 2021 Dude1996 skrev (26 minutter siden): https://www.verdidebatt.no/Julenissen Bare det kallenavnet der får han til å virke lite troverdig. Det er vel ikke helt utenkelig at man tror på julenissen når man tror på konspirasjonsteorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #65 Del Skrevet 1. desember 2021 Nå ligger en ny episode ute på NRK sin nett-TV, denne gangen om konservative muslimer. Skal se den senere i dag, det blir interessant! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 2. desember 2021 #66 Del Skrevet 2. desember 2021 Jeg har ikke sett de "sjekker ut" episodene ennå. Hva er forskjellen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Privat2 Skrevet 2. desember 2021 #67 Del Skrevet 2. desember 2021 Så den konservative muslimer spissformulert synes de gjør bra jobb jeg. Fikk motivasjon til å lese mer om islam, for mange konverterte muslimer sier ofte at de finner ro i sjela si, han ble kvitt angsten. hvorfor ikke prøve dette, spennende! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PallePalle Skrevet 3. desember 2021 #68 Del Skrevet 3. desember 2021 Feig episode om muslimene. Skulle konfrontert mye mer om fordommer, kvinnesyn, sosialt press. Det beste var hjemme hos den familien de virket oppegående, ærlig og avslappet. Hm ledern var jo helt klønete i den debatten. Egentlig overrasket at de har stilt opp for programmet i det hele tatt, de virket ukomfortable. Likte det han forskeren sa, at han syns sånn senter var dumt og han var kritisk til holdninger osv der men han forsvarte ytringsfrihet og deres rett til å drive noe. Skulle likt å se samme liberale holdning motsatt vei også. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocca1 Skrevet 5. desember 2021 #69 Del Skrevet 5. desember 2021 Han lederen eller hva han er for islam net var falsk tvers gjennom. Hvem han egentlig er kom godt til syne i partilederdebatten. Han sier kun det han tror gir gjennomslag i media. Og hvis de vil gjøre noe for barn og unge, hvorfor ikke starte et senter for ALLE BARN OG UNGE som er fritt for noe som helst religion? Det hadde jo faktisk vært integrering. Nå isolerer de seg jo bare enda mer. Tro kan de gjøre i moskene. Forstår godt at de møter mye skepsis. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 16. desember 2021 Forfatter #70 Del Skrevet 16. desember 2021 Episoden om familiene som lever i kloster. Synes det ble vel mye om komposthaugen?? Merkelige spørsmål hele veien.. Mye som ikke ga veldig mye mening, hverken med spørsmålsstilling og levesett. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonMrX Skrevet 16. desember 2021 #71 Del Skrevet 16. desember 2021 Da han i Islam Net dro fram Jon Helgheims manglende utdanning. Det var bare flaut for det er irrelevant. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnesjenta Skrevet 17. desember 2021 #72 Del Skrevet 17. desember 2021 karroo skrev (11 timer siden): Episoden om familiene som lever i kloster. Synes det ble vel mye om komposthaugen?? Merkelige spørsmål hele veien.. Mye som ikke ga veldig mye mening, hverken med spørsmålsstilling og levesett. Jeg syns det var en kjempekoselig episode. SÅ herlige mennesker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #73 Del Skrevet 17. desember 2021 Agnesjenta skrev (På 17.12.2021 den 11.55): Jeg syns det var en kjempekoselig episode. SÅ herlige mennesker! Hadde ingenting i mot de som mennesker, mener bare episoden kunne vært vinklet annerledes 😊😊 anonMrX skrev (På 17.12.2021 den 0.37): Da han i Islam Net dro fram Jon Helgheims manglende utdanning. Det var bare flaut for det er irrelevant. Han gikk absolutt for langt da han gikk til personangrep, men han gikk vel tom for argumenter samtidig som han hisset seg opp.. Den episoden var veldig rørende ❤️ Mange mennesker som vi ikke har fått hørt historiene til ellers! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 4. oktober 2022 #74 Del Skrevet 4. oktober 2022 Ny sesongpremiere: »Helene er redd for å tråkke feil i transdebatten og møter Sultan og Karoline for å bli klokere. Hvordan er det å være transkvinne i Norge?» https://tv.nrk.no/serie/helene-sjekker-ut/2022/MDFP12700122/avspiller Jeg har enda ikke sett episoden, men så reklamen tilfeldigvis, da jeg satt på kafé og ventet på en venninne - mens jeg surfet på NRK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 5. oktober 2022 Forfatter #75 Del Skrevet 5. oktober 2022 Fin episode om transkvinner, viktig og høyaktuelt tema. Savnet kanskje litt flere uttalelser fra overlege på Riksen, og litt dypere spørsmål fra Helene. Ble litt mye om Sultan sin flytteprosess osv. som kanskje ikke var så interessant😅 Hva synes dere? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest isary Skrevet 6. oktober 2022 #76 Del Skrevet 6. oktober 2022 Turkis Sau skrev (På 2.9.2021 den 1.58): Ikke sett ennå, men jeg kan alt si at jeg foretrekker at Helene sjekket ut fremfor inn. For å si det sånn. 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirenena Skrevet 6. oktober 2022 #77 Del Skrevet 6. oktober 2022 karroo skrev (På 5.10.2022 den 7.33): Fin episode om transkvinner, viktig og høyaktuelt tema. Savnet kanskje litt flere uttalelser fra overlege på Riksen, og litt dypere spørsmål fra Helene. Ble litt mye om Sultan sin flytteprosess osv. som kanskje ikke var så interessant😅 Hva synes dere? Helt enig. Omtrent null utfordrende spørsmål til både legene og Sultan og Karoline, helt utrolig at NRK ikke gidder å finner noen bedre enn Helene, hun er helt ubrukelig på dette her, sitter bare der og syns synd på dem hun snakker med. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 6. oktober 2022 #78 Del Skrevet 6. oktober 2022 Synes Helene balanserer fint. Kunne vært flere utfordrende spørsmål, men veldig innsiktsfullt for det. Debatten foregår for fullt i andre forum. Bare Helene har varmen til å gjøre dette så fint og lett. Legende! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 6. oktober 2022 #79 Del Skrevet 6. oktober 2022 Jeg så det meste av den episoden om transkvinner, synes det var svært interessant, og empatisk fremstilt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 6. oktober 2022 #80 Del Skrevet 6. oktober 2022 Herlig episode. Helt greit at de ikke gikk så dypt inn i det, det var jo ikke det som var poenget heller:) Fikk et helt annet inntrykk av Karoline Skarstein etter denne episoden. Har lest en del uttalelser og artikler om henne tidligere. Men nå syns jeg hun fremstår veldig sympatisk og edruelig i transdebatten. Nydelig personlighet 🥰 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå