Gå til innhold

Helene sjekker ut


karroo

Anbefalte innlegg

Teatrica skrev (1 minutt siden):

Aha, NÅ skjønte jeg (og leste riktig det du skrev). Da skjønner jeg selvfølgelig hvordan du kan si det. Sorry 😅

Null stress!😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Typisk nrk. Altfor dårlig laget. Kom ikke fram noe fornuftig. Nrk elsker vaksiner og vil vaxxe alle. Dette var propaganda deluxe for vaksinering. 

Heier på de som tenker utenfor boksen. De som leser side opp og ned fra andre kanaler enn VG, Dagbladet og nrk. Det er ikke mange som er for vaksinering som VET hva vaksinen innholder. Å stole blindt på myndighetene kan bli fatalt.

Anonymkode: 128cf...743

Men stole blindt på diverse synsere på internett, det er fornuftig…?

Anonymkode: a083d...625

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hun med det røde håret som hadde 2 barn, mener hun sto og diskuterte litt med to ungjenter, hvem var det? Akkurat som jeg har sett henne før på tv.

Ellers så er jeg skremt, antagelig like skremt som "de" er av meg .

Anonymkode: 0652d...145

Jeg tror hun er moren til en fra unge mødre for mange sesonger siden. Jeg kjente henne også igjen😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hun med det røde håret som hadde 2 barn, mener hun sto og diskuterte litt med to ungjenter, hvem var det? Akkurat som jeg har sett henne før på tv.

Ellers så er jeg skremt, antagelig like skremt som "de" er av meg .

Anonymkode: 0652d...145

Jeg synes også det var noe kjent der… lurer på om det var hun som var med i Robinson en gang, som røk ganske kjapt ut, men som markerte seg veldig de 1-2 episodene hun var med og fikk mye blest? Rebekka? Veronica? Noe sånt? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (58 minutter siden):

Jeg synes også det var noe kjent der… lurer på om det var hun som var med i Robinson en gang, som røk ganske kjapt ut, men som markerte seg veldig de 1-2 episodene hun var med og fikk mye blest? Rebekka? Veronica? Noe sånt? 

Rebecca wolsdal 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var da voldsomt som de drev å snakket om dette med klemmer. Er det liksom det beste argumentet de kan komme med? 

Anonymkode: 5978a...ab9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Typisk nrk. Altfor dårlig laget. Kom ikke fram noe fornuftig. Nrk elsker vaksiner og vil vaxxe alle. Dette var propaganda deluxe for vaksinering. 

Heier på de som tenker utenfor boksen. De som leser side opp og ned fra andre kanaler enn VG, Dagbladet og nrk. Det er ikke mange som er for vaksinering som VET hva vaksinen innholder. Å stole blindt på myndighetene kan bli fatalt.

Anonymkode: 128cf...743

Om du er grunnleggende skeptisk så ville ikke dette programmet vært noe for deg med mindre det hele var en skikkelig argument mot vaksinering. ;) Fakta her var at vaksinemotstanderne fikk komme med de argumentene de ville og det ble nærmest uimotsagt av programleder. 

Anonymkode: 46d4b...514

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Typisk nrk. Altfor dårlig laget. Kom ikke fram noe fornuftig. Nrk elsker vaksiner og vil vaxxe alle. Dette var propaganda deluxe for vaksinering. 

Heier på de som tenker utenfor boksen. De som leser side opp og ned fra andre kanaler enn VG, Dagbladet og nrk. Det er ikke mange som er for vaksinering som VET hva vaksinen innholder. Å stole blindt på myndighetene kan bli fatalt.

Anonymkode: 128cf...743

Det er jo ikke fornuftig og stole på at vaksiner er farlige? Og heller ikke at corona ikke finnes når det er så mange bevis på det motsatte. Tenk selv men det blir for dumt og benekte fakta.

Anonymkode: 45b07...28f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Lurer på hvem den legen er..

Anonymkode: 3556a...061

Skremmende at det finnes leger som har slike meninger..

Anonymkode: 45b07...28f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

karroo skrev (På 2.9.2021 den 1.16):

Flere som har sett episode 1? Hva synes dere? 

Jeg likte den. 

Anonymkode: 1ebf1...411

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Skremmende at det finnes leger som har slike meninger..

Anonymkode: 45b07...28f

Det blir verre enn det. Denne legen opererte mange før han ble stanset

https://www.nrk.no/sorlandet/legen-som-har-feiloperert-mister-lisensen---sykehuset-politietterforskes-1.15332306

Eller: En fastlege i Agder fylke fikk sparken etter å ha blitt dømt for seksuell omgang med barn i 2005. Nå konkluderer retten med at avskjedigelsen var ugyldig.

https://www.dagbladet.no/nyheter/far-ikke-sparke-sexdomt-lege/73446971

Med mer

Anonymkode: 1a79a...7f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det blir verre enn det. Denne legen opererte mange før han ble stanset

https://www.nrk.no/sorlandet/legen-som-har-feiloperert-mister-lisensen---sykehuset-politietterforskes-1.15332306

Eller: En fastlege i Agder fylke fikk sparken etter å ha blitt dømt for seksuell omgang med barn i 2005. Nå konkluderer retten med at avskjedigelsen var ugyldig.

https://www.dagbladet.no/nyheter/far-ikke-sparke-sexdomt-lege/73446971

Med mer

Anonymkode: 1a79a...7f2

Det er greit at det alltids kan bli verre. Men noe sier meg at denne mannen ikke praktiserer som lege idag. Og hvis han gjør det hadde det vært ok å vite hvem det er. Som lege er vel ikke vaksinemotstander det mest rasjonelle å være for å utøve yrket sitt på en god måte. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 2.15):

Skremmende å se disse faktafornekterne. Hun burde stilt litt flere kritiske spørsmål, for de klarte jo ikke å svare på noe som helst.

Anonymkode: 1e986...ed5

Dette er personer som må beskyttes mot seg selv. Helt flaut å se hvordan de ikke klarte å svare på helt basic spørsmål. Flere kritiske spørsmål ville nok ikke hatt noe merverdi. 

Anonymkode: 1fe2d...3cd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de svarte bra for seg. Hvem bruker munnbind når man er på besøk hos noen? Politikerne og de i publikum bruker det ikke på TV. Virker som hun brukte det for symbolikk. Nesten ingen bruker munnbind lenger. 

Anonymkode: 0912a...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Synes de svarte bra for seg. Hvem bruker munnbind når man er på besøk hos noen? Politikerne og de i publikum bruker det ikke på TV. Virker som hun brukte det for symbolikk. Nesten ingen bruker munnbind lenger. 

Anonymkode: 0912a...7c4

Dette er tatt opp i vinter.Brukte munnbind alle plasser da. 

Anonymkode: 9badf...926

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte første episode, men kjenner også på en slags redsel over hva voksne folk klarer å spre til unge, usikre mennesker. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun "håndhilser" på folk med å berøre hendene deres med votter på, og så gnir hun vottene godt opp i nesa etterpå😅

Anonymkode: 57ed9...68a

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...