Gå til innhold

Helene sjekker ut

karroo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nils R. Brekke, Bergen.

Han er vikar ved Bergen Private Legekontor. 

Anonymkode: 33360...061

Hei du! Nei, mener ikke han legen som er på videoen de ser på. Mener han som går i fakkeltog etter markeringen. Som sier han er lege, men er ikke navngitt. Går med en lue med norsk flagg frempå. Sier noe sånn «jeg er jo faktisk lege» eller noe lignende. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ga programmet en sjanse nå, men måtte slå av halvveis fordi jeg ble så provosert 😅 Jeg tåler at folk har andre meninger enn meg, og det er helt ok å være kritisk til nye vaksiner (og andre medisiner for den saks skyld), men argumentene disse menneskene kommer med har jo overhodet ikke hold i virkeligheten… og man kan da for faen ikke bare bestemme seg for at dette ikke er en pandemi. Jesus christ. 

Endret av NurseRatched
Rettet opp en feil
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonMrX skrev (På 2.9.2021 den 22.43):

Hun kvinnen er herlig. Elsker blondiner med brune øyne. 

Så egentlig elsker du brunetter som bleiker håret sitt 😜

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legion83 skrev (4 timer siden):

er naturlig blond selv. men ja, er bedre enn å ha brunt hår

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått sett episoden i dag. Virkelig skremmende å bevitne. Hvordan de kan påstå at covid-19-dødsfallene er fake, at masker ikke hjelper, og at vaksinasjonen er en planlagt massedød. Og de som snakker så varmt om å ikke spre frykt, de sprer jo frykt gjennom konspirasjonsteorier! At de ikke ser det selv. Og når Helene spør hvem man skal stole på hvis det ikke er myndighetene, så svarer de at de må stole på seg selv, men helt uten evne til kildekritikk. Jeg har ikke særlig tillit til helsevesenet, og systemet forøvrig, etter mye personlig forsømmelse, men derifra til å tro at de er ute etter å drepe oss og ødelegge en hel verden.. Nei, bare nei!!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Småbrukmann

Svaret jeg satt igjen med, er at det er som regel en grunn til at folk søker det motsatte av fornuften. Mobbing i dette tilfelle.. 

Behovet for å bli sett kanskje? Hva er bedre enn og fronte en kamp mot vaksine osv... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legion83 skrev (På 6.9.2021 den 9.36):

Det finnes faktisk brunøyde naturlig blonde jenter og kvinner som ikke bleker håret sitt. Jeg er en av dem. Naturlig lys blondt hår og mørkebrune øyne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

parmanoia skrev (På 7.9.2021 den 21.35):

Dette er ikke reality tv. Det er dokumentar. Flytte tråden kanskje?

Tråden ble faktisk flyttet hit..

Takk for innspill alle sammen. Det blir spennende å se de tre neste episodene :) 

- TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (På 12.9.2021 den 0.45):

Det finnes faktisk brunøyde naturlig blonde jenter og kvinner som ikke bleker håret sitt. Jeg er en av dem. Naturlig lys blondt hår og mørkebrune øyne.

Ja jeg vet, er litt mer sjeldent bare også er det så sykt mange som bleiker håret sitt for tiden noe jeg ikke forstår siden jeg personlig synes mørkt hår er utrolig pent. Skrev det egentlig bare for at det var så tydelig at hun i dokumentaren egentlig var brunette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...