Svanefisken Skrevet 3. september 2021 #41 Del Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nils R. Brekke, Bergen. Han er vikar ved Bergen Private Legekontor. Anonymkode: 33360...061 Hei du! Nei, mener ikke han legen som er på videoen de ser på. Mener han som går i fakkeltog etter markeringen. Som sier han er lege, men er ikke navngitt. Går med en lue med norsk flagg frempå. Sier noe sånn «jeg er jo faktisk lege» eller noe lignende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NurseRatched Skrevet 3. september 2021 #42 Del Skrevet 3. september 2021 (endret) Jeg ga programmet en sjanse nå, men måtte slå av halvveis fordi jeg ble så provosert 😅 Jeg tåler at folk har andre meninger enn meg, og det er helt ok å være kritisk til nye vaksiner (og andre medisiner for den saks skyld), men argumentene disse menneskene kommer med har jo overhodet ikke hold i virkeligheten… og man kan da for faen ikke bare bestemme seg for at dette ikke er en pandemi. Jesus christ. Endret 3. september 2021 av NurseRatched Rettet opp en feil 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legion83 Skrevet 6. september 2021 #43 Del Skrevet 6. september 2021 anonMrX skrev (På 2.9.2021 den 22.43): Hun kvinnen er herlig. Elsker blondiner med brune øyne. Så egentlig elsker du brunetter som bleiker håret sitt 😜 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonMrX Skrevet 6. september 2021 #44 Del Skrevet 6. september 2021 Legion83 skrev (4 timer siden): Så egentlig elsker du brunetter som bleiker håret sitt 😜 er naturlig blond selv. men ja, er bedre enn å ha brunt hår 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 7. september 2021 #45 Del Skrevet 7. september 2021 Dette er ikke reality tv. Det er dokumentar. Flytte tråden kanskje? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinky Skrevet 10. september 2021 #46 Del Skrevet 10. september 2021 Kommer det ikke fler episoder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppzy Skrevet 10. september 2021 #47 Del Skrevet 10. september 2021 Vinky skrev (10 timer siden): Kommer det ikke fler episoder? Er en dokumentarserie på 4 episoder. De 3 neste episodene kommer senere i høst, står det på NRK.no. https://www.nrk.no/presse/programomtaler/helene-sjekker-ut---premiere-1.15630542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uovervinnelig Skrevet 10. september 2021 #48 Del Skrevet 10. september 2021 Heter ikke programmet "helene sjekker inn"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 10. september 2021 #49 Del Skrevet 10. september 2021 8 minutter siden, uovervinnelig said: Heter ikke programmet "helene sjekker inn"? Nei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uovervinnelig Skrevet 10. september 2021 #50 Del Skrevet 10. september 2021 8 minutter siden, Citha said: Nei. Jo. https://tv.nrk.no/serie/helene-sjekker-inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 10. september 2021 #51 Del Skrevet 10. september 2021 Just now, uovervinnelig said: Jo. https://tv.nrk.no/serie/helene-sjekker-inn Nei. https://tv.nrk.no/serie/helene-sjekker-ut 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uovervinnelig Skrevet 10. september 2021 #52 Del Skrevet 10. september 2021 1 minutt siden, Citha said: Nei. https://tv.nrk.no/serie/helene-sjekker-ut Å så det er et nytt program. Det viste jeg ikke. Første dokumentaren var helene sjekker inn viste ikke at det har kommet ut ny serie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 11. september 2021 #53 Del Skrevet 11. september 2021 Jeg har fått sett episoden i dag. Virkelig skremmende å bevitne. Hvordan de kan påstå at covid-19-dødsfallene er fake, at masker ikke hjelper, og at vaksinasjonen er en planlagt massedød. Og de som snakker så varmt om å ikke spre frykt, de sprer jo frykt gjennom konspirasjonsteorier! At de ikke ser det selv. Og når Helene spør hvem man skal stole på hvis det ikke er myndighetene, så svarer de at de må stole på seg selv, men helt uten evne til kildekritikk. Jeg har ikke særlig tillit til helsevesenet, og systemet forøvrig, etter mye personlig forsømmelse, men derifra til å tro at de er ute etter å drepe oss og ødelegge en hel verden.. Nei, bare nei!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Småbrukmann Skrevet 11. september 2021 #54 Del Skrevet 11. september 2021 Svaret jeg satt igjen med, er at det er som regel en grunn til at folk søker det motsatte av fornuften. Mobbing i dette tilfelle.. Behovet for å bli sett kanskje? Hva er bedre enn og fronte en kamp mot vaksine osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. september 2021 #55 Del Skrevet 11. september 2021 Legion83 skrev (På 6.9.2021 den 9.36): Så egentlig elsker du brunetter som bleiker håret sitt 😜 Det finnes faktisk brunøyde naturlig blonde jenter og kvinner som ikke bleker håret sitt. Jeg er en av dem. Naturlig lys blondt hår og mørkebrune øyne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 19. september 2021 Forfatter #56 Del Skrevet 19. september 2021 parmanoia skrev (På 7.9.2021 den 21.35): Dette er ikke reality tv. Det er dokumentar. Flytte tråden kanskje? Tråden ble faktisk flyttet hit.. Takk for innspill alle sammen. Det blir spennende å se de tre neste episodene - TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 23. september 2021 #57 Del Skrevet 23. september 2021 Henger litt etter, så jeg så ikke episoden før nå. Herlighet så provoserende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dude1996 Skrevet 26. september 2021 #58 Del Skrevet 26. september 2021 Når kommer neste episode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 27. september 2021 #59 Del Skrevet 27. september 2021 Apropos lege, her har legevakta i Narvik hatt en vikar som fornekter covid. Aner ikke navn eller noe, men håper det ikke er mange av den typen i legestanden. https://www.fremover.no/har-opprettet-tilsynssak-mot-lege-skaper-bekymringer-hos-oss/s/5-17-900040 (krever Amedia-abo). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legion83 Skrevet 29. september 2021 #60 Del Skrevet 29. september 2021 jukkapalme skrev (På 12.9.2021 den 0.45): Det finnes faktisk brunøyde naturlig blonde jenter og kvinner som ikke bleker håret sitt. Jeg er en av dem. Naturlig lys blondt hår og mørkebrune øyne. Ja jeg vet, er litt mer sjeldent bare også er det så sykt mange som bleiker håret sitt for tiden noe jeg ikke forstår siden jeg personlig synes mørkt hår er utrolig pent. Skrev det egentlig bare for at det var så tydelig at hun i dokumentaren egentlig var brunette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå