Gå til innhold

Helene sjekker ut

karroo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke sett ennå, men jeg kan alt si at jeg foretrekker at Helene sjekket ut fremfor inn. For å si det sånn.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende å se disse faktafornekterne. Hun burde stilt litt flere kritiske spørsmål, for de klarte jo ikke å svare på noe som helst.

Anonymkode: 1e986...ed5

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Skremmende å se disse faktafornekterne. Hun burde stilt litt flere kritiske spørsmål, for de klarte jo ikke å svare på noe som helst.

Helt enig, skulle ønske hun gikk mer i dybden. Følte de kun ble spurt om veldig overfladiske spørsmål.. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men samtidig skjønner jeg at det kanskje ikke var så lett for henne og være så kritisk for da kunne det oppstått en konflikt. Men de må jo egentlig tåle kritiske spørsmål. Og hvis de virkelig hadde hatt «bevis» på det de mener hadde det ikke vært noe problem for dem og svare.. Syns det var ganske ansvarsfraskrivende av hun Ann Helen og si at hun ikke var enig med mange av de som holdt tale på demonstrasjonene.. Hun må jo ha visst hva de folkene mente. 

Anonymkode: 45b07...28f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser på den nå. Bra episode. Men disse folkene… 🤯🤯🤯

Anonymkode: 4e0c6...54b

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ser for meg at de ikke hadde ønsket å ytre seg hvis hun hadde gått for hardt ut mot dem.

Anonymkode: 4889b...982

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra episode, fikk egentlig frem ekkokammeret disse folkene befinner seg i. 

Anonymkode: ca654...258

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (20 timer siden):

Ikke sett ennå, men jeg kan alt si at jeg foretrekker at Helene sjekket ut fremfor inn. For å si det sånn.

Hvordan i all verden kan du si det, når du ikke har sett det?
Dette var jo egentlig akkurat det samme som "sjekker inn", bare at hun møter menneskegrupper som ikke befinner seg på forskjellige institusjoner, men er ute i samfunnet. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk nrk. Altfor dårlig laget. Kom ikke fram noe fornuftig. Nrk elsker vaksiner og vil vaxxe alle. Dette var propaganda deluxe for vaksinering. 

Heier på de som tenker utenfor boksen. De som leser side opp og ned fra andre kanaler enn VG, Dagbladet og nrk. Det er ikke mange som er for vaksinering som VET hva vaksinen innholder. Å stole blindt på myndighetene kan bli fatalt.

Anonymkode: 128cf...743

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun med det røde håret som hadde 2 barn, mener hun sto og diskuterte litt med to ungjenter, hvem var det? Akkurat som jeg har sett henne før på tv.

Ellers så er jeg skremt, antagelig like skremt som "de" er av meg .

Anonymkode: 0652d...145

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Teatrica skrev (7 minutter siden):

Hvordan i all verden kan du si det, når du ikke har sett det?
Dette var jo egentlig akkurat det samme som "sjekker inn", bare at hun møter menneskegrupper som ikke befinner seg på forskjellige institusjoner, men er ute i samfunnet. 

Det er et språklig grep, da jeg mislikte hennes fremtreden i Helene sjekker inn.

Ergo, jeg foretrekker at hun sjekker ut. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (Akkurat nå):

Det er et språklig grep, da jeg mislikte hennes fremtreden i Helene sjekker inn.

Ergo, jeg foretrekker at hun sjekker ut. 

Aha, NÅ skjønte jeg (og leste riktig det du skrev). Da skjønner jeg selvfølgelig hvordan du kan si det. Sorry 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...