Gå til innhold

Blødning etter vaksine

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er sikkert 100 tråder på temaet, men blir likevel ikke klok på det og er jo liksom ikke det første man tar opp med kollegaer eller venner over en kaffe 😅

Tok dose 1 moderna på første mensdag forrige mens (starten av august). Fikk mens igjen en dag tidligere enn antatt denne gangen. Dag 1; spotting. Dag 2; kraftig blødning (mer enn vanlig). Dag 3; spotting. Dag 4; ikke så mye som en dråpe blod. 

Jeg pleier å blø jevnt i ca 5 dager og kan stille klokka etter syklus. Er dette typisk vaksinekluss, eller annet kluss? Hva har dere andre erfart?

Anonymkode: 1ca15...d8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok phizer vaksina 1 dag av menstruasjonen min. Blødde litt på morgenen, men så INGENTING de to dagene etter. Så eksploderte det. Jeg sverger på at hadde det ikke vært for at jeg ikke har hatr sex på over et år så hadde jeg trodd det var en spontanabort. Jeg blødde ut en diger DIGER blobb av blod og det fortsatte å blø ekstremt mye 3 dager etter. Jeg var helt hvit i ansiktet og blå under øynene.

Anonymkode: 0544d...aed

Skrevet

Ja, fikk plutselig en blødningsdag etter vaksinen, helt utenom syklus. Og har vanligvis regelmessige sykluser. Har meldt det inn på minhelse som mulig bivirkning.

Anonymkode: 33803...ab6

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, fikk plutselig en blødningsdag etter vaksinen, helt utenom syklus. Og har vanligvis regelmessige sykluser. Har meldt det inn på minhelse som mulig bivirkning.

Dette var dose 2 og moderna. Merka ingenting etter dose 1 (pfizer)

Skrevet

Dere som opplever dette, går dere på noen form for hormonell prevensjon?

Anonymkode: 39c2c...7cd

Skrevet

Fikk uregelmessige blødninger etter 1. dose, men ikke 2. 

Anonymkode: 44915...44e

Skrevet

TS her. Kjenner meg litt igjen i svar nr 1, med den store mengden, som en slags styrtblødning. Men her var det over like fort som det begynte! Har heller ikke opplevd noen forskyvning (annet enn at det begynte 1 dag før, men det er jo ikke så relevant) eller mellomblødning, så glad for det! 😊 Jeg bruker ingen form for prevensjon eller andre medikamenter. Var det kun 1 syklus med rar blødning hos dere andre? 

Anonymkode: 1ca15...d8a

Skrevet

Ja! Begynte plutselig å blø masse helt utenom vanlig syklus ca. to uker etter 2.phizer dose. Har alltid hatt regelmessige blødninger og helt stabil syklus. Har kobberspiral så ingen hormoner. Har også meldt inn mulig bivirkning på helsenorge og oppfordrer alle som opplever noe lignende om å gjøre det samme! 

Anonymkode: 034ad...f4e

Skrevet

Har bare tatt 1 dose pfizer. Tok den 2 dager etter jeg var ferdig med mens. 12 timer etterpå begynte jeg å spotte. Spottet i 2 dager

Anonymkode: fcb5b...703

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...