AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Ja dere skjønner hva jeg mener, hull til øredobber selvklart. Selv er jeg i 40 åra og har 2 hull i hvert øre. En liten øredobb i begge øverste hullene og 2 litt større øredobber i de nederste hullene. Jeg hadde i tidlig 20 åra hull langt oppetter ørene, men fikk betennelser og mye rot med. Men har valgt å ha øredobber i 2 hull i hvert øre. Liker å gå daglig med små øredobber, men i besøk og fine ting jeg skal i så går jeg gjerne med lange øredobber i de to nederste hullene. Anonymkode: 29c4b...78d
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 Har 16 hull til sammen. Fire vanlige hull i øreflippene og oppover. Tragus i begge ørene , conch i begge, to helix i det ene og industrial i det andre. Anonymkode: 2293a...98d
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #4 Skrevet 1. september 2021 Tre hull. Men bruker ørepynt i 2. Anonymkode: 39579...496
Gjest Saph Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 5. Skulle ønske jeg hadde tatt mange flere i tjueåra. Syns det ser så kult ut. Men så så jeg en dame litt eldre enn meg med de piercingene jeg syns er kule, og det var så innmari harry på en dame i 40 åra at det kommer jeg ikke til å gjøre. Fem får holde
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #6 Skrevet 1. september 2021 Saph skrev (5 minutter siden): 5. Skulle ønske jeg hadde tatt mange flere i tjueåra. Syns det ser så kult ut. Men så så jeg en dame litt eldre enn meg med de piercingene jeg syns er kule, og det var så innmari harry på en dame i 40 åra at det kommer jeg ikke til å gjøre. Fem får holde Når en kommer opp i årene og en ser alderstegnene så passer det ikke like godt å ha det samme som tenåringer og 20 åringer har. Hadde piercinger men tok de ut for noen år siden. Var lei av det. Anonymkode: 29c4b...78d
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #7 Skrevet 1. september 2021 3 i hver flipp. Høyre: Helix Venstre: Conch og tragus Vurderer å fjerne conch og tragus og legg til en helix til i høyre. Angrer på at jeg ikke tok to helix samtidig, da healing tiden for helix er et fordømt mareritt! Endelig etter 3 år så er den nå fredelig og samarbeidsvillig *bank i bordet*. Er ganske sikker på at Helix er djevelens verk, har aldri opplevd maken til en mer ustabil og aggressiv piercing i mitt liv. Foretrekker minimalist stil og synes venstreøret virker så fult og rotete samme hva jeg gjør. Anonymkode: 22038...ee2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #8 Skrevet 1. september 2021 2. Ett i hver. Synes mer blir litt for Hharry/ hipster, hvertfall for meg. Men det er bare meg altså, så kjør på dere som vil ha flere. Har bare en litt mer konservativ stil så er ikke så kul 🤣💕 hos noen med riktig stil kan det se dritkult ut😊 Anonymkode: 2fac4...63e
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #9 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 2. Ett i hver. Synes mer blir litt for Hharry/ hipster, hvertfall for meg. Men det er bare meg altså, så kjør på dere som vil ha flere. Har bare en litt mer konservativ stil så er ikke så kul 🤣💕 hos noen med riktig stil kan det se dritkult ut😊 Anonymkode: 2fac4...63e Synes du dette er "hipster" og harry også? Det er slik jeg ønsker, mangler en helix i høyre bare. Jeg elsker minimalist stilen når det kommer til piercinger. Anonymkode: 22038...ee2 1
Palmetreet Skrevet 1. september 2021 #10 Skrevet 1. september 2021 Bare ett i hver. Men jeg har tatt ut øredobbene og bare latt det gro igjen. Selv ønsket jeg meg hele øret oppover da jeg var ung, men lot være. Synes fortsatt det er skikkelig tøft da.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #11 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Synes du dette er "hipster" og harry også? Det er slik jeg ønsker, mangler en helix i høyre bare. Jeg elsker minimalist stilen når det kommer til piercinger. Anonymkode: 22038...ee2 Slik kunne til og med jeg tenkt å hatt, men tror jeg holder meg til å ha 2 hull i hvert øre. Men fint er det. Anonymkode: 29c4b...78d
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #12 Skrevet 1. september 2021 Har 10, har planlagt 4 til. Er 25 elsker det! Anonymkode: 3f818...afa
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #14 Skrevet 1. september 2021 Har tre i hvert øre. Bruker stort sett bare to av de nå. Er kvinne, 39. Anonymkode: 069a5...240
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå