AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 På min jobb har vi 10 ganger i året til psykolog/naprapat/kiro & fysio. MEN vi har en Naprapatklinikk i nærheten som også tilbyr massasje hos en massør. Kan jeg gå til det og få tilbake på forsikringen? For massasje er ikke dekket. Men detter er jo massasje hos en naprapat (egentlig) og ikke et spa/massasjeplss Anonymkode: c397c...a18
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 Forventer du svar fra KG? Som helt sikkert har lest vilkårene i DIN forsikring.... Du må jo lese vilkårene selv. Er du usikker spør du FORSIKRINGSSELSKAPET IKKE KG Anonymkode: 36ca5...9e0 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Forventer du svar fra KG? Som helt sikkert har lest vilkårene i DIN forsikring.... Du må jo lese vilkårene selv. Er du usikker spør du FORSIKRINGSSELSKAPET IKKE KG Anonymkode: 36ca5...9e0 Har lest forsikringen. Og den dekker det jeg sa i hovedinnlegget. Men massasje hos naprapat? Nei, de er ikke så grundige. Men slapp av, jeg skal ringe de. Tenkte bare at noen visste, for det er en helt vanlig forsikring de fleste arbeidsgivere har. Men igjen, slapp av, skal ikke plage deg med at du må svare i en tråd for å være spydig uten grunn Anonymkode: c397c...a18
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #4 Skrevet 1. september 2021 33 minutter siden, AnonymBruker said: Har lest forsikringen. Og den dekker det jeg sa i hovedinnlegget. Men massasje hos naprapat? Nei, de er ikke så grundige. Men slapp av, jeg skal ringe de. Tenkte bare at noen visste, for det er en helt vanlig forsikring de fleste arbeidsgivere har. Men igjen, slapp av, skal ikke plage deg med at du må svare i en tråd for å være spydig uten grunn Anonymkode: c397c...a18 Sorry, men sånne som deg må ha sånne svar. Er som å spørre hvor langt et tau er Anonymkode: 36ca5...9e0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå