Gå til innhold

Psykologen ødela meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gikk til psykolog og gjorde alt jeg kunne for å faktisk få mest ut av behandlingen. Jeg delte mine innerste tanker og hendelser fra første stund. Likevel så forandret psykologen seg plutselig til et monster. Jeg har mistet all tillitt til psykiatrien etter dette pga denne psykologen. Jeg skjønner ikke hva som feilte hen, men noe alvorlig galt var det. 

Anonymkode: 22cbc...4cf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du utdype litt? Hvordan ble psykologen et monster, hva gjorde og sa hen til deg? Så leit at du har hatt en sånn erfaring. Tok du det opp med vedkommende, eller slutta du plutselig?

• Liker 1
Skrevet

ok.

Anonymkode: 2c7fb...1ba

Skrevet

så leit. :(  Hva var det som skjedde da? hva sa hun / han ?

Anonymkode: 1ce19...406

• 2 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.9.2021 den 1.23):

Jeg gikk til psykolog og gjorde alt jeg kunne for å faktisk få mest ut av behandlingen. Jeg delte mine innerste tanker og hendelser fra første stund. Likevel så forandret psykologen seg plutselig til et monster. Jeg har mistet all tillitt til psykiatrien etter dette pga denne psykologen. Jeg skjønner ikke hva som feilte hen, men noe alvorlig galt var det. 

Hva skjedde?  :( 

I hvilket fylke er dette?

Anonymkode: 21320...6a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.9.2021 den 1.23):

Kanskje greit å få høre litt om deg før man starter en marsj og mobb mot denne ene psykologen. 

Hva er din sykehistorie? Hvor gammel er du, hvor mange psykologer har du hatt tidligere, hva er dine diagnoser?

Anonymkode: ef856...2a0

• Liker 2
Skrevet

Det hender at narsisisster og folk med psykopatiske trekk blir psykologer også, har akkurat vært litt i samtale med ei som har vært gift med en av alle ting. Og da kunne han jo alltid si at hun var "sprø" selv om det var han som drev med manipulasjon og gaslighting, han var jo psykolog og kunne altså f** med hjernen hennes så mye han ville samtidig som at han hadde utdannelse og liksom støttet seg på det. Shit tenkte jeg bare..det er ille.

Jeg har forøvrig også vært borti en psykolog som sa masse dritt til meg, jeg orket ikke mer en dag og bare gikk min vei. Går i terapi nå også, og vet ikke helt om hvor mye jeg tør stole på at han kan hjelpe, men gir det en sjangs.. enda en gang. (jeg har vært litt kasteball, en som falt i mellom stolene)

Anonymkode: 989e4...5ac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...