Gå til innhold

Sårt og tørt undeliv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var hos legen nylig pga veldig sårt underliv og vondt under sex.. Hun tok en sjekk og sa jeg hadde veldig såre slimhinner og var ganske sikker på at det var bakteriell vaginose. Jeg fikk behandling der det var 3 vagitorer jeg skulle føre inn i vagina i 3 dager. Hun anbefalte å vente en uke med sex.. Det har nå gått en stund siden jeg fikk denne behandlingen, å sex gjør fremdeles vondt (slimhinnene mine er bare veldig såre). Jeg sendte mld til legen å sa dette men fikk i svar at jeg bare må være tolmodig. Jeg har nå gått hvertfall hele sommerferien uten å kunne nye sex med kjæresten min jeg har vært ilag med i 3 år. Aner ikke hva jeg skal gjøre? igår merket jeg at det ble litt sårt på indre kjønnsleppene mine og. Det klør ikke noe særlig.. Når jeg leser på symptomer av bv så står det at lukt er et stort symptom.. Må si jeg ikke har merket noe særlig til vond lukt. Jeg kjøpte idag canesbalance som skal hjelpe med balansen osv, men det med at det føles veldig sårt og tørt nedentil vet jeg ikke hva jeg kan gjøre med. Jeg orker ikke mer, jeg vil gråte hver gang etter sex for jeg er så frustrert over at det føles vondt og ikke godt.. Noen her som har opplevd det samme? jeg er desperat etter hjelp :(

Anonymkode: c239f...69a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går du på prevensjon? Bruker dere glidemiddel?

Anonymkode: a0b94...813

Skrevet

går på p piller.. nei vi bruker ikke glidemiddel. Har ikke slitt med å ikke kunne bli vår før jeg fikk dette problemet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...