Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2021

Peggy-Lovise

Anbefalte innlegg

Tina er en herlig jente og det har vært fint å følge hun på skjermen gjennom datingen. Som hun sier selv har hun brutt mange barrierer og det er ikke rart at man fryser til litt når alle rundt en forventer nærhet når man aldri har datet før, men med Jørn kunne hun stresse ned og få ta det i sitt tempo :) Synd at de ikke ble kjærester! De passet så bra!

Kan skjønne hvorfor Sebastian falt for Ragne istedet for Oline. Selvom Oline er bunnsolid og bra tvers gjennom så er jo Ragne en skikkelig solstråle hun også. 

Jakten på Kjærligheten har vært kjedelig i år men det er alltid koselig med koselige avslutninger så jeg smilte gjennom store deler av kveldens avslutningsepisode 😊 Ønsker alle lykke til videre! Men kan fortsatt ikke skjønne hvorfor hun Lene Grønnæss som jeg skrev om på forrige side i tråden ikke kom med i programmet. Jeg kan ikke fatte åssen de eldre mannfolkene i årets sesong har fått flere brev enn henne, hun er rå-pen! Kanskje mange menn som ikke søkte fordi de tenkte at de ikke hadde noen sjans? Eneste forklaringen jeg kan skjønne. 

Jaja, takk for i år :)

Endret av Kaur
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mattie16
Kaur skrev (40 minutter siden):

Tina er en herlig jente og det har vært fint å følge hun på skjermen gjennom datingen. Som hun sier selv har hun brutt mange barrierer og det er ikke rart at man fryser til litt når alle rundt en forventer nærhet når man aldri har datet før, men med Jørn kunne hun stresse ned og få ta det i sitt tempo :) Synd at de ikke ble kjærester! De passet så bra!

Kan skjønne hvorfor Sebastian falt for Ragne istedet for Oline. Selvom Oline er bunnsolid og bra tvers gjennom så er jo Ragne en skikkelig solstråle hun også. 

Jakten på Kjærligheten har vært kjedelig i år men det er alltid koselig med koselige avslutninger så jeg smilte gjennom store deler av kveldens avslutningsepisode 😊 Ønsker alle lykke til videre! Men kan fortsatt ikke skjønne hvorfor hun Lene Grønnæss som jeg skrev om på forrige side i tråden ikke kom med i programmet. Jeg kan ikke fatte åssen de eldre mannfolkene i årets sesong har fått flere brev enn henne, hun er rå-pen! Kanskje mange menn som ikke søkte fordi de tenkte at de ikke hadde noen sjans? Eneste forklaringen jeg kan skjønne. 

Jaja, takk for i år :)

Jeg kan godt skjønne at Sebastian heller falt for Ragne enn Oline. Sistnevnte virket altfor alvorlig og litt sur for min del, jeg foretrekker mer sprudlende mennesker, så smaken er som baken 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det blir noe mer mellom Seb og Ragne, de virker usikre begge to..🥶

Synd med Tina og Jørn da! Jørn var ganske kjekk, så tror ikke han forblir singel leeenge

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var det ingenting i det hele tatt om Ole Johan den siste episoden? Meldte han seg bare helt ut? 

Synd at det er over, jakten på kjærligheten er ukas høydepunkt på TV 😅

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

...jeg skal gjøre meg klar til neste sesong og håper vi får se alle episodene da. :) 

Får håpe det er nok seere 🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så de første sesongene, men nå synes jeg det programmet har bare taper seg år for år. I år kuttet jeg helt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (16 timer siden):

Jeg så de første sesongene, men nå synes jeg det programmet har bare taper seg år for år. I år kuttet jeg helt ut.

Ja det har tapt seg.

Endret av Kaur
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (På 12/14/2021 den 21.13):

Ja, det har tapt seg. Blir svært sjelden kjærlighet ut av denne jakten ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig skjelden kjærlighet på dette programmet 

Koselig dog med han nordlendingen og trønderdama,  de hadde funnet kjærlighet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo aldri vært et sinnssykt bra TV-program, men jeg synes ikke det har tapt seg. Det er begrenset hvor mye det kan tape seg når det ikke har endret seg. Jeg har stort sett fulgt med siden starten, og konseptet er jo det samme. Men for meg er det ikke så viktig om de "finner kjærlighet" eller ikke, jeg synes bare hele prosessen er underholdende 🤪

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (17 timer siden):

Ja, det har tapt seg. Blir svært sjelden kjærlighet ut av denne jakten ihvertfall. 

Har jo blitt noen jaktenpar og noen jaktenbarn. Det speiler vel virkeligheten , ikke lett å finne den rette der heller . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/14/2021 at 1:15 AM, Smurfii said:

Tror ikke det blir noe mer mellom Seb og Ragne, de virker usikre begge to..🥶

Synd med Tina og Jørn da! Jørn var ganske kjekk, så tror ikke han forblir singel leeenge

Synes det var veldig synd at det ikke ble noe mellom Tina og Jørn. Både Tina og Jørn var flotte. De kledde hverandre så det var synd. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er 17 år siden første sesong. Hadde vært gøy med tilbakeblikk og hvordan det har gått for noen av parene. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd i den dama som ble såret , pga Stefan sine manglende følelser for et kjæresteforhold.  Forstår jo at han ikke kan hjelpe for sine følelser. Men synes det var litt trist da han tok det på TV slik. Noe han selv innså at han ikke skulle ha gjort. 

Hun var en herlig flott dame. Så ingenting galt med henne. Men forstår følelsene hennes. Tror heller ikke at det var enkelt for han heller. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først tenkte jeg «for et rasshøl Stefan er», men etter å tenkt på det, så kan jeg forstå ham delvis. Hvis Pernille var hodestups forelsket, så la hun trolig ikke merke til hvor Stefan var i løypa. Hun var blind for kjærligheten som ikke var. Det kom nok til et punkt hvor han bare måtte. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fra Lofoten sa det veldig fint at frieren var lenger framme enn bonden, at det ble ubalanse i hvor de var følelsesmessig. Virker som flere friere ikke skjønner den greia, og ikke tar nok hensyn til bøndene 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (På 17.12.2021 den 23.14):

Synes synd i den dama som ble såret , pga Stefan sine manglende følelser for et kjæresteforhold.  Forstår jo at han ikke kan hjelpe for sine følelser. Men synes det var litt trist da han tok det på TV slik. Noe han selv innså at han ikke skulle ha gjort. 

Hun var en herlig flott dame. Så ingenting galt med henne. Men forstår følelsene hennes. Tror heller ikke at det var enkelt for han heller. 

Enig at han kunne tatt det på privaten.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/18/2021 at 7:41 AM, Sally-Go-Round said:

Først tenkte jeg «for et rasshøl Stefan er», men etter å tenkt på det, så kan jeg forstå ham delvis. Hvis Pernille var hodestups forelsket, så la hun trolig ikke merke til hvor Stefan var i løypa. Hun var blind for kjærligheten som ikke var. Det kom nok til et punkt hvor han bare måtte. 

Jeg tenkte det samme som deg. Tenkte først at han var et stort rasshøl. Men det virket til at han selv også slet med at han måtte gjøre det slutt. Han så oppriktig lei seg ut. 

Hun var nok hodestups forelsket, og han burde tatt bruddet på privaten, tenker jeg. Men det har han forstått etterpå. Gjort er gjort. Skjedd er skjedd. 

Tror begge vil finne kjærligheten på hver sin kant.

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
PallePalle skrev (På 18.12.2021 den 11.20):

De fra Lofoten sa det veldig fint at frieren var lenger framme enn bonden, at det ble ubalanse i hvor de var følelsesmessig. Virker som flere friere ikke skjønner den greia, og ikke tar nok hensyn til bøndene 

Ja, dette var veldig fornuftig. Som de sa, frierne har sett på introduksjonsvideoen igjen og igjen, flere måneder i forkant. Klart de har kommet lenger i følelsesprossessen. Og det har tydeligvis skjedd med flere i år. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...